اولین بازی بازیکن مورد توجه نکونام در آزادی

روبرتو تورس در ترکیب ابتدایی تیم فوتبال گل گهر مقابل پرسپولیس قرار گرفته است.

 تورس که سابقه زیادی از حضور در سطح اول فوتبال دنیا و باشگاه اوساسونا لالیگا را دارد به واسطه حضور جواد نکونام در راس کادر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پنجره زمستانی لیگ بیست و دوم به اردوی قرمز پوشان اهوازی اضافه شد.

این بازیکن خیلی زود در ترکیب فولاد خوزستان توانست کیفیت خود را نشان دهد و نامش را به عنوان یکی از بازیکنان شاخص لیگ برتر مطرح کند.

تورس البته خاطره خوشی هم از مصاف برابر پرسپولیس دارد و فصل گذشته پس از ورود به فولاد خوزستان توانست در مصاف با سرخپوشان پایتخت روی پاس دقیق احسان پهلوان گلی تماشایی را وارد دروازه علیرضا بیرانوند کند.

این هافبک با تجربه اسپانیایی در پنجره تابستانی لیگ بیست و سوم مورد توجه نکونام برای پیوستن به استقلال قرار داشت اما تعلل مدیران باشگاه آبی‌پوش و قوانین مربوط به سقف بودجه سبب شد که گل گهری‌ها برای جذب او اقدام کنند و این بازیکن را جذب کنند. 

حالا پس از چند ماه و در شرایطی که تورس در هر چهار مسابقه ابتدایی گل گهر هم حضور نداشت تا دقایقی دیگر در ترکیب اصلی گل گهر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی صف آرایی می‌کند و یکی از بازیکنانی است که اوزونیدیس سرمربی یونانی سرمه‌ای پوشان برای باز کردن دروازه بیرانوند حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه