طعنع درویش به تاج: به غیبتش عادت داریم!/ احتمالاً سپاهانی‌ها به نیرو‌های ماوراالطبیعه متصلند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از غیبت رئیس فدراسیون فوتبال در جشن قهرمانی این تیم انتقاد کرد و گفت: به غیبت تاج عادت داریم.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از برتری این تیم مقابل گل گهر سیرجان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر در روزی که هواداران در ورزشگاه حضور داشتند، توانستیم بازی خوبی را از خودمان به نمایش بگذاریم و تمام هواداران چه بانوان و چه آقایان توانستند بدون هیچ مشکلی شاهد پیروزی تیم باشند.

 

او ادامه داد: امیدوارم روند حضور هواداران در ورزشگاه ادامه یابد و فقط مختص این بازی نباشد. بازیکنان مزد زحمات خود را گرفتند و اینکه گفته می‌شود که پرسپولیس با تیمی دیگری در سوپرجام بازی می‌کرد تا باعث درآمدزایی هم می‌شد باید بگویم که وقتی در هر دو جام لیگ برتر و حذفی ما توانستیم عنوان قهرمانی را به دست آوریم پس حریفی برای ما باقی نمی‌ماند که در سوپرجام با او بازی کنیم.

درویش افزود: باید به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم که چنین تیم پرقدرتی را دارند و انشاالله با همین نفرات در لیگ قهرمانان آسیا هم می‌درخشیم. مسئولان باید بستری فراهم کنند تا تیمی که بین ۲۰ تا ۴۰ میلیون هوادار دارد باشگاهی که ۲۰ تا ۴۰ میلیون هوادار دارد باید درآمد پایداری هم داشته باشد.

مدیرعامل پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما که از حق پخش خود درآمدی نداریم، تبلیغات محیطی هم زمانی که میزبان نباشیم مبلغی دریافت نمی‌کنیم و تنها از تبلیغات روی پیراهن تیم می‌توانم به درآمد برسیم. ما نه معدن داریم و نه صنعت پس باید بودجه‌ای برای چنین باشگاهی در نظر گرفته شود. در هیچ کجای دنیا باشگاه‌های بزرگ تنها راه درآمدشان استفاده از تبلیغات روی پیراهن بازیکنان نیست.

درویش ادامه داد: غیرت ایرانی در تمام بازیکنان وجود دارد، اما با تیم‌هایی در آسیا رقابت می‌کنیم که هزینه‌های سرسام آوری دارند و اینگونه دست خالی نمی‌شود به مصاف آن‌ها رفت. پس مسئولان باید چاره‌ای به حال ما بی اندیشند.

او در ارتباط با غیبت مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم اهدای کاپ سوپرجام به پرسپولیس بیان کرد: ما به غیبت او عادت داریم، تاج در مراسم اهدای جام لیگ برتر هم حضور نداشت، حتماً جلسه مهمی تری داشته که فرصت حضور ورزشگاه را نداشته است.

درویش در ارتباط با شکایت از باشگاه سپاهان و استفاده این تیم از بازیکنانی که پیش از این نمی‌توانستند برای طلایی پوشان به میدان بروند، گفت: احتمالاً سپاهانی‌ها به نیرو‌های ماوراالطبیعه متصل هستند. ما از این راه کار‌هایی که آقایان استفاده می‌کنند بلد نیستم و امیدوارم برای ما هم کلاس آموزشی بگذارند.

او در خصوص تخلف پرسپولیس در رقم قرارداد بازیکنان گفت: ما در این مورد تخلفی نداشته‌ایم و شاید دوستان با نام پرسپولیس مشکل دارند که از ما شکایت می‌کنند.

 

دیدگاه