تمرینات ویژه فغانی زیر نظر متخصص لاغری! + عکس

علیرضا فغانی این روزها در ایران حضور دارد و به انجام تمرینات آماده سازی خود زیر نظر رضا ناصری می‌پردازد.

 داور برجسته ایرانی که چند سالی است به کشور استرالیا رفته و در آنجا زندگی می‌کند و به قضاوت می‌پردازد، چند روزی است به ایران سفر کرده است.

او ضمن دفاع از رساله دکترای خود در شهر آمل حالا در تهران حضور دارد و در کنار خانواده است. امروز هم تصاویری از علیرضا فغانی در فضای مجازی منتشر شد که او در باشگاه بدنسازی رضا ناصری گلر سابق تیم ملی فوتسال ایران مشغول تمرین کردن است.

تمرینات ویژه فغانی زیر نظر متخصص لاغری

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتسال ایران مدتی است با تمرینات بدنسازی و تاسیس یک باشگاه به یکی از متخصصان لاغری در ایران مشهور شده و فغانی هم هر وقت به ایران سفر می‌کند در کنار او تمرینات ورزشی را پشت سر می‌گذارد.

تمرینات ویژه فغانی زیر نظر متخصص لاغری

فغانی امروز هم سری به باشگاه ورزشی ناصری زد و در کنار او به تمرین کردن پرداخت. این داور برجسته و مطرح که در جام ملت‌های آسیا 2023 به عنوان یک داور از استرالیا حضور دارد، حالا خود را برای این مسابقات آماده می‌کند.

فغانی چند روز دیگر برای شرکت در یک سمینار مربوط به جام ملت‌ها به مالزی می‌رود و از آنجا راهی استرالیا می‌شود تا رقابت‌های داخلی این کشور را سوت بزند. او همچنین در دی ماه به جام ملت‌های آسیا در قطر خواهد رفت و آنجا قضاوت می‌کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه