جواد نکونام ۲۵ بازی از العین را آنالیز کرد

مدافع ساق تیم ملی ایران می‌گوید کار کردن با نکونام سخت است اما با او به قدری پیشرفت می‌کنید که چند پله بالا می‌روید.

حسین کعبی مدافع سابق تیم ملی با حضور نکونام در اهواز به عنوان مربی در این تیم عضویت داشت و با رفتن نکونام از تیمش جدا شد.

حسین کعبی در گفت‌وگویی در خصوص همکاری چهارساله با جواد نکونام در فولاد گفت: چهار سال در فولاد کار کردم که به نظرم با حضور جواد نکونام هنر و شاهکار کردیم و دو جام آوردیم. البته کارکردن با آقا جواد خیلی سخت است و هزار بار هم این جمله را به خود او هم گفته‌ام اما هر کسی با او کار کند آنقدر پیشرفت می‌کند که خودش نیز متوجه نمی‌شود.

وی افزود: زمانی که با او کار می‌کردیم شبانه‌روز جلسه داشتیم و آقا جواد دائما در حال آنالیز حریفان بود، به صورتی که واقعا در جلسات سردرد می‌گرفتم. در اولین حضورمان با هدایت جواد نکونام در لیگ قهرمانان آسیا با العین بازی داشتیم که فکر می‌کنم حدود ۲۵ بازی این تیم را آنالیز کردیم و همه چیز را درباره این تیم می‌دانستیم و به همین دلیل فولاد نتیجه گرفت.

کعبی همچنین گفت: نکونام علاوه بر اینکه پیشرفت خود را می‌خواهد، پیشرفت بازیکنان، دستیاران و باشگاه را نیز می‌خواهد. اما متاسفانه ما خوزستانی‌ها صبور نیستیم. جواد نکونام پسرعمو و پسردایی من نیست، بلکه رفیق من است. من محتاج پولی که فولاد به من داد نیستم، زیرا خدا به واسطه همین فوتبال و پاهایی که به من داد تا فوتبال بازی کنم، خیلی چیزها به من داده است اما نمی‌دانم چه جوابی به آدم‌هایی بدهم که به چشم دیگری به من نگاه می‌کنند. الان صفحات مجازی آنقدر برای فوتبال خوزستان زیاد شده و حرف‌هایی گفته می‌شود که آدم شرمنده می‌شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه