شمسایی: از نمایش بازیکنانم رضایت ندارم

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از عملکرد بازیکنانش پس از صعود به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا رضایت دارد.

تیم‌ ملی فوتسال ایران با کسب نُه امتیاز و برتری‌ های پُرگل در سه دیدار مقدماتی جام‌ ملت‌ های آسیا که میزبانی قرقیزستان به مدت شش روز پیگیری شد ، به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا که در فروردین ۱۴۰۳ به میزبانی تایلند برگزار می‌شود ، صعود کرد.

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از صعود از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا اینطور صحبت‌‌هایش را آغاز کرد: سه مسابقه‌ مقدماتی جام‌ ملت‌ های آسیا و انتخابی جام جهانی را امشب به پایان رساندیم و به سه پیروزی دست پیدا کردیم . هدف و برنامه‌ریزی اول ما صعود از گروه بود و دوم ؛ کسب نتایج دلخواه و پیاده کردن ایده‌‌هایمان بود که خداراشکر دستاوردهای بسیار خوبی را داشتیم .

سرمربی تیم‌ ملی فوتسال ایران ادامه داد : با توجه به حضور در تورنمنت برزیل و بازی با تیم‌های بزرگ دنیا باعث شد که در مقدماتی آسیا نتوانیم آن توازن بین قدرت حریفان خود را حفظ کنیم. درست است که با نتایج پُرگلی بازی‌ ها را پشت سر گذاشتیم ، اما از نمایش و کارهای تیمی بازیکنانم رضایت چندانی ندارم. در لحظاتی از بازی ها آن چیزی که مدنظرم بود و برنامه داشتم، اتفاق نیفتاد اما در کل از کادرفنی ، بازیکنانم و فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم. ما به دنبال قهرمانی در آسیا هستیم و جز این به چیز دیگری فکر نخواهیم کرد .

 

منبع: ورزش3
دیدگاه