هدیه باشگاه آرژانتینی به مسی و خانواده‌اش + عکس

باشگاه ریورپلاته اعلام کرد در بازی فردای آرژانتین و پاراگوئه یک جایگاه ویژه وی‌آی‌پی در ورزشگاه مونومنتال را برای همیشه به مسی و خانواده‌اش اهدا خواهد کرد .

به گزارش جهان مانا ، تیم ملی آرژانتین در اولین ساعتهای صبح جمعه در رقابتهای انتخابی جام جهانی 2026 به مصاف پاراگوئه می‌رود. دیداری که در ورزشگاه تاریخی مونومنتال شهر بوئنس‌آیرس برگزار شده و به احتمال زیاد لیونل مسی در آن به میدان خواهد رفت.

باشگاه ریورپولاته امروز از هدیه ویژه‌ای پرده‌برداری کرد که پیش از شروع این بازی قرار است به مسی هدیه بدهد. یک جایگاه اختصاصی وی‌آی‌پی که به صورت ابدی جایگاه لئو مسی نام گرفته و همیشه در اختیار کاپیتان آرژانتین و خانواده‌اش خواهد بود.

هدیه ابدی باشگاه آرژانتینی به مسی

در گزارشهای رسانه‌های آرژانتینی اشاره شده که این جایگاه وی‌ای‌پی "جایگاه مسی" نام داشته و ظرفیتی 12 نفره دارد. مسی و کسانی که توسط او دعوت می‌شوند از این پس می‌توانند به صورت اختصاصی از این جایگاه مسابقاتی که در ورزشگاه مونومنتال برگزار می‌شود را تماشا کنند.

هدیه ابدی باشگاه آرژانتینی به مسی

در طراحی داخلی این جایگاه ویژه به افتخارات لئو مسی برای آرژانتین اشاره شده است. از جمله تصویر بزرگی از او در حالی که جام جهانی 2022 قطر را بالای سر برده است. روی یکی دیگر از دیوارها شماره 10، شماره پیراهن مسی در تیم ملی، به همراه سه ستاره کشیده شده است. اشاره به سومین قهرمانی آلبی‌سلسته با مسی در تاریخ جامهای جهانی که چند ماه پیش در استادیوم لوسیل قطر اتفاق افتاد.

هدیه ابدی باشگاه آرژانتینی به مسی

منبع: ورزش3
دیدگاه