پاس طارمی بدون یک ثانیه مکث + عکس

ستاره پورتو پاس گل اول تیم ملی ایران مقابل اردن را در شروع این بازی داد.

به گزارش جهان مانا ، مهدی طارمی که بهترین گلزن تیم ملی ایران از ابتدای سرمربیگری امیر قلعه‌نویی بوده و در هفت مسابقه گذشته 9 گل به ثمر رسانده و عملکرد خوبی داشته، تنها پاس گل خود را نیز در این مدت به سردار آزمون داده بود که امشب هم مجددا این کار ار برابر تیم ملی اردن انجام داد.

تیم ملی فوتبال ایران که در نخستین مسابقه اش در تورنمنت چهار جانبه اردن از ساعت 21:45 امشب در ورزشگاه بین المللی امان به مصاف تیم میزبان رفته، خیلی زود و در اولین حمله‌اش توانست روی پاس مهدی طارمی و سردار آزمون به گل برسد.

تیم ملی ایران

ملی پوشان فوتبال ایران که از همان ابتدای مسابقه توپ و میدان را دراختیار داشتند، در دقیقه 6 روی دو اشتباه پیاپی از بازیکنان اردن به توپ رسیدند که مهدی طارمی بدون مکث آن را با یک پاس در عمق تماشایی به سردار آزمون رساند تا او با ضربه بیرون پا دروازه اردن را باز کند و گل اول را به ثمر رساند.

 تیم ملی ایران

مهدی طارمی که پیش از این علاوه بر 9 گل زده در دوران سرمربیگری امیر قلعه‌نویی، یک پاس گل در فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان داده بود، امشب هم دوباره این کار را برابر اردن انجام داد و بازهم سردار آزمون را در موقعیت گلزنی گذاشت.

ستاره ایرانی پورتو که در فصل جدید لیگ برتر پرتغال هم یک پاس گل داده، در دقیقه 27  هم موفق شد روی پاس رامین رضاییان گلزنی کند تا نتیجه دو بر صفر شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار