تمرین رونالدو در پرتغال زیر باران +‌ عکس

تیم ملی پرتغال که برای دیدار با بوسنی و هرزگوین به این کشور سفر کرده امشب اولین تمرین خود را در زنیکا زیر باران شدید برگزار کرد.

به گزارش جهان مانا،‌ تیم ملی پرتغال که امروز برای دیدار با بوسنی و هرزگوین وارد این کشور شد در شهر محل اقامتش زنیکا با شرایطی مواجه شد که انتظارش را نداشت. بارانی سیل‌آسا که ساعت‌ها ادامه داشت.

روبرتو مارتینز و شاگردانش در نهایت تصمیم گرفتند با وجود باران ساعتی پیش اولین جلسه تمرین‌شان را در استادیوم بیلینو پولیه که فردا در آن به میدان خواهند رفت برگزار کنند.

خبرنگاران حاضر در تمرین که اجازه داشتند پانزده دقیقه اول تمرین را مشاهده کنند در گزارش‌های خود از فضای شاد و شاداب در تیم ملی پرتغال خبر دادند. این خبرنگاران می‌گویند پرتغال بخش زیادی از این شادابی و نشاط را مدیون کاپیتان خود کریستیانو رونالدو است که با جدیت تمرین و تلاش کرده و در عین حال از شوخی و گرم گرفتن با هم‌تیمی‌هایش غافل نمی‌شد.

رونالدو در تمرین پرتغال

تیم ملی پرتغال در دیدار اخیرشان مقابل اسلواکی در انتخابی یورو 2024 موفق شدند با درخشش کاپیتان کریستیانو رونالدو و دبل او حریف را 3-2 شکست داده و صعودشان به مرحله نهایی را قطعی کنند.

پرتغالی‌ها فردا در بازی دیگری در خانه بوسنی و هرزگوین به مصاف این تیم خواهند رفت. پرتغال در حال حاضر با 21 امتیاز صدرنشین گروه J بوده و بوسنی با 9 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه