جدی‌ترین منتقد قلعه‌نویی: گل‌هایمان در بازی با قطر تاکتیکی بود

یک کارشناس فوتبال درباره پیروزی پرگل تیم ملی ایران برابر قطر گفت: قطر یک تیم صاحب نام بود و صحنه‌هایی که منجر به گل شد، تاکتیکی بود. فشار خوبی هم به حریف آوردیم و حتی در تسلط بر توپ هم نسبت به حریف بهتر عمل کردیم و در بعضی از دقایق بازی توانستیم ۲۲ پاس هم در زمین به همدیگر بدهیم.

 

 

به گزارش جهان مانا ، جلال چراغپور، کارشناس فوتبال، درباره برد پرگل تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در تورنمنت چهارجانبه اردن اظهار کرد: در کل حریف تیم خوب و اسمی بود و به نظرم تیم ملی نسبت به گذشته کمی روان‌تر بازی کرد و زمان زیادی بود که تیم ملی اینگونه به میدان نرفته بود.

قطر نمی‌توانست حمله کند

او ادامه داد: در نیمه اول پاس به عقب زیاد داشتیم و همین باعث شده بود با احتیاط بازی کنیم. البته قطر هم تیم همیشگی نبود و بازیکنان بهتر از این هم نداشت و اکثرا جوان‌ها به میدان این بازی امده بودند. این بازی نکات فنی عمیقی نداشت زیرا تیم ملی قطر در خیلی از موارد ضعیف بود. این تیم نمی‌توانست طراحی حمله کند و به همبن دلیل روی به بازی بلند می‌آورد.

گل‌های ایران تاکتیکی بود

کارشناس فوتبال درباره اینکه این قهرمانی در تورنمنت چهارجانبه چه دستاوردی برای تیم ملی داشت بیان کرد: قطر یک تیم صاحب نام بود و صحنه‌هایی که منجر به گل شد، تاکتیکی بود. در حمله به دروازه حریف خوب بودیم. فشار خوبی هم به حریف آوردیم و حتی در تسلط بر توپ هم نسبت به حریف بهتر عمل کردیم و در بعضی از دقایق بازی توانستیم ۲۲ پاس هم در زمین به یکدیگر بدهیم. 

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار