کارت زرد مربی استقلال بخاطر شادی پس از گل + تصاویر

بهزاد غلامپور نتوانست جلوی احساسات خود را پس از گل تماشایی مهرداد محمدی بگیرد و البته بابت ابراز خوشحالی اش، از داور کارت زرد گرفت.

 

به گزارش جهان مانا ، استقلال در مصاف با هوادار به ۳ امتیاز شیرین و البته بسیار سخت دست پیدا کرد و در شرایطی موفق به انجام این ماموریت مهم شد که با ۲ گل در ورزشگاه آزادی از شاگردان محمود فکری عقب افتاده بود.

بی‌شک ستاره آبی‌پوشان در این مسابقه مهرداد محمدی بود که پنالتی گل اول را گرفت، گل دوم را خودش زد و گل سوم هم زیباتر از گل دوم با یک ضربه پای چپ تماشایی وارد دروازه علیرضا حقیقی شد.

استقلال با این گل توانست ۳ امتیاز بسیار حساس مسابقه برابر تیم سختکوش هوادار را بگیرد، تا از کورس مدعیان قهرمانی جا نماند و ۱۵ امتیازی شود و به خاطر تفاضل گل در رده دوم قرار بگیرد.

بهزاد غلامپور که تمام مربیان استقلال خاطرات شیرین و البته گاهی دردناک را با شادی‌های گل او تجربه کرده‌اند، اینبار از جواد نکونام فاصله گرفت و ترجیح داد به هسته اصلی بازیکنان در زمین اضافه شود و روی آن‌ها بپرد.

این اقدام غلامپور البته که از دید بیژن حیدری داور مسابقه دور نماند و وقتی جشن غلامپور تمام شد و قصد بازگشت به نیمکت را داشت، با کارت زرد جریمه شد.

کارت زرد گرفتن غلامپور مربی استقلال

کارت زرد گرفتن غلامپور مربی استقلالکارت زرد گرفتن غلامپور مربی استقلال

منبع: ورزش3
دیدگاه