نساجی عازم ازبکستان شد

تیم فوتبال نساجی مازندران برای برگزاری سومین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم نوبهار نامانگان عازم ازبکستان شد.

به گزارش جهان مانا، تیم فوتبال نساجی مازندران برای دیدار برابر تیم نوبهار نامانگان امروز (شنبه) عازم ازبکستان شد. نساجی در دیدار نخست برابر مومبای سیتی هند به برتری دست یافت و برابر الاهلی تن به شکست داد.

در گروه D لیگ قهرمانان آسیا، تیم‌های الهلال عربستان و «نوبهار نامانگان» با چهار امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده اول و دوم قرار گرفته‌اند و نساجی هم با سه امتیاز در جایگاه سوم قراردارد. مومبای سیتی هند هم بدون امتیاز در قعر این جدول قرار دارد.

صادق درودگر در گفت‌وگویی اظهار داشت: قطعا همه تیم‌ها با انگیزه موفقیت وارد این مسابقات می‌شوند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم. کادر فنی و بازیکنان تمرینات مرتبی را پشت سر گذاشتند و می‌رویم تا نتیجه خوبی برای مردم ایران و مازندران به دست بیاوریم.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: اغلب بازیکنان نساجی حرفه‌ای هستند. بازی‌های اول را مساوی کردیم یا بردیم گاهی اوقات عقب می‌افتادیم اما دوباره به بازی برگشتیم. با توجه به نتایج کسب شده بازیکنان ما خیلی تلاش کردند؛ اما مقداری شانس با آنها همراه بود اما بالاخره این روند تغییر می‌کند و تمام تلاش ما این است که شادی را برای مردم بیاوریم. ما قطعا امیدواریم با دست پر برگردیم.

 

منبع: ایرنا
دیدگاه