رونمایی از زوج کنعانی زادگان - گولسیانی

برای اولین بار در فصل جدید از زوج کنعانی زادگان و گولسیانی رونمایی خواهد شد.

به گزارش جهان مانا ، پرسپولیس در سومین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، روز سه‌شنبه دوم آبان ماه ۱۴۰۲ میزبان تیم استقلال تاجیکستان است. بازی حساسی که تا حد زیادی می تواند وضعیت پرسپولیس را برای صعود در گروه پنجم این رقابت ها مشخص کند.

مرور جدول رده بندی نشان می دهد یحیی و شاگردانش برای صعود از این گروه، به سه امتیاز این بازی نیاز دارند و پیروزی برابر حریف تاجیک برای سرخ پوشان از نان شب هم واجب تر است. آن هم در شرایطی که استقلال تاجیکستان با وجود شایستگی هایش در قعر جدول جاخوش کرده و برای فرار از قعر، به دنبال کسب امتیاز است و در یک کلام چیزی برای از دست دادن ندارد. همین موضوع کار پرسپولیسی ها را سخت خواهد کرد.

در این میان با توجه به تعداد مصدومان پرسپولیس، شاهد تغییرات زیادی در ترکیب اصلی پرسپولیس نسبت به بازی با الدحیل خواهیم بود که مهم ترین نفر بی شک امید عالیشاه است. بازیکنی که در بازی با الدحیل خوش درخشید و عنوان بهترین بازیکن زمین را مال خود کرد، پس از حضور در ترکیب ثابت در دو بازی مقابل الدحیل و گل گهر دچار مصدومیت شد تا مشخص شود در شرایط سنی نیست که بتواند بازی های سنگین و پشت هم را تجربه کند.

به جز عالیشاه، میلاد سرلک و از همه مهم تر یاسین سلمانی و سپس مرتضی پورعلی گنجی نیز به صف مصدومان پیوسته اند تا یحیی گل محمدی با ترکیبی متفاوت پا به میدان بگذارد.

برهمین اساس برای بازی با استقلال تاجیکستان برای اولین بار شاهد رونمایی از زوج گولسیانی - کنعانی زادگان خواهیم بود. گولسیانی به عنوان برترین عنصر خط دفاعی فصل قبل پرسپولیس، پس از بازگشت کنعانی، نیمکت نشین شد و اولین حضور ثابتش در ترکیب را در بازی قبلی مقابل پیکان تجربه کرد.

اگرچه در بازی با پیکان یحیی گل محمدی با تصمیمی منطقی به ملی پوشان استراحت داد و فرشا فرجی به عنوان بازیکن کناری گئورگی راهی میدان شد اما دو نیمه متفاوت فرجی نشان داد او نمی تواند مدافع مطمئنی برای تیمش باشد.

فرشاد فرجی در نیمه اول بازی با پیکان، دو بار دروازه تیمش را نجات داد؛ یک بار با تکل مقابل شوت سامان نریمان‌جهان ایستادگی کرد و بار دوم بعد از چیپ مهرداد بایرامی توپ را از روی خط دروازه بیرون کشید. اما در شروع نیمه دوم ورق برگشت. او نه تنها در کورس با حامد پاکدل به شکل عجیبی فریب خورد و همین شکست در دوئل رو در رو با پاکدل، باعث باز شدن دروازه سرخ پوشان شد بلکه در دقایق پایانی هم اشتباه مهلکی کرد که البته بیرانوند به دادش رسید و مانع از فروپاشی دروازه شد.

از این رو یحیی خوب می داند نمی تواند روی فرجی در این بازی حساس حساب ویژه ای باز کند و طبیعی است از ترکیب گئورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی زادگان بهره ببرد. ترکیبی که با توجه به مصدومیت تلخ پورعلی گنجی، به احتمال زیاد تا پایان فصل کنار هم بازی خواهند کرد.

 

دیدگاه