رسمی: سرمربی آژاکس اخراج شد

موریس استاین، سرمربی آژاکس، پس از شروع بسیار ضعیف در این فصل، از سمت خود برکنار شد.

 

به گزارش جهان مانا ، باشگاه آژاکس در بیانیه‌ای تایید کرد که به دلیل عملکرد ضعیف موریس استاین در شروع کارش با این باشگاه هلندی، که آنها را در منطقه سقوط قرار داده است، راه خود را از این سرمربی جدا کرد.

در این بیانیه آمده است: «آژاکس و موریس استاین از امروز راه خود را از هم جدا خواهند کرد. مدیریت باشگاه و استاین توافق کردند که این مربی از سمت خود کناره‌گیری کند.»

این مربی تابستان امسال از اسپارتا روتردام به آژاکس منتقل شد و قراردادی تا تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۶ امضا کرد.

یان ون هالست، مدیر اجرایی آژاکس گفت: «ما در چند ماه گذشته با هم کار کرده‌ایم و رابطه خوبی داشته‌ایم، اما دستاوردهای ورزشی و پیشرفت تیم کم بوده است. برای همین امروز درباره وضعیت تیم تصمیم دیگری گرفتیم. این بار موریس نگرانی‌های خود را در مورد اینکه آیا او مرد مناسبی در جای درست است یا خیر، بیان کرد. ما تصمیم گرفتیم که بهتر است راه را از همدیگر جدا کنیم. هدویگز مادورو تا انتخاب مربی جدید هدایت تیم را موقتا بر عهده خواهد داشت.

استاین این خبر را تایید کرد و افزود: «امروز صبح، من با هیئت مدیره جلسه داشتم و تا بعد از ظهر امروز به مذاکرات خود ادامه دادیم. ما به این نتیجه رسیدیم که این بهترین تصمیم برای آژاکس است، اگرچه من متاسفم. همه کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که من هر کاری انجام داده‌ام تا آژاکس را به جایی که این باشگاه به آن تعلق دارد بازگردانم. اما من موفق به انجام این کار نشدم. من می‌خواهم از حامیان و افرادی که در اینجا با آنها کار کرده‌ام تشکر کنم و امیدوارم آژاکس دوباره راه خود را پیدا کند.»

 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه