غیبت ستاره رئال به دلیل آنفلونزا

خوسلو، مهاجم تیم رئال مادرید، بازی مقابل براگا را به دلیل آنفولانزا از دست خواهد داد.

به گزارش جهان مانا ، رئال مادرید امشب در چهارچوب مسابقات چمپیونزلیگ در گروه C در یک بازی خارج از خانه به مصاف تیم براگا خواهد رفت. رئال با شش امتیاز صدرنشین  و تنها تیمی در این گروه است که هر دو بازی ابتدایی را پیروز شده است. این تیم به دنبال یک پیروزی دیگر برای ایجاد یک حاشیه امن مطمئن در گروه به پرتغال سفر کرده است. به نظر می رسید کارلو آنچلوتی برای چیدن ترکیبش دچار مشکل خاصی نباشد چرا که به جز تیبو کورتوا و ادر میلیتائو که مدتی طولانی نمی توانند تیم را همراهی کنند، بازیکن مصدوم دیگری نداشت. اما در یک اتفاق عجیب یکی از بازیکنان تاثیرگذار تیمش امشب نمی‌تواند در بازی حضور داشته باشد.

دو ساعت مانده به زمان شروع بازی، ترکیب رئال مادرید اعلام شد و در کمال تعجب نام خوسلو در تریکب ابتدایی تیم قرار نداشت. خوسلو در ده بازی برای رئال مادرید 5 گل به ثمر رسانده و 2 پاس گل هم داده است. رئال مادرید بعد از اعلام ترکیب خبر داد که این مهاجم 33 ساله به دلیل ابتلا به آنفولانزا قادر به همراهی تیمش در این بازی نخواهد بود.

به جای خوسلو، رودریگو، هافبک جوان برزیلی در ترکیب اصلی قرار گرفته است و این فرصت را دارد که ناکامی های این فصل را در زمینه گلزنی برای تیمش جبران کند.

خوسلو

 

 

منبع: ورزش3
دیدگاه