فوتبال ایران کریم باقری را ندارد

کریم باقری در روز اول اسفند ماه سال 1352 در تبریز متولد شده است، او برای تیم ملی کشورمان از خرداد ماه سال 1372 تا مهر ماه سال 89 بازی کرده و رکورد تاریخی 17 سال حضور در تیم ملی کشورمان را دارد.

به گزارش جهان مانا ، کریم باقری در تاریخ فوتبال کشورمان یک رکورد تاریخی دیگر هم داشته است. رکورد بیشترین گل زده در یک بازی ملی که برای او برابر تیم ملی مالدیو در سال 1376 ثبت شده است، در این بازی کریم باقری برای تیم ملی کشورمان برابر این حریف هفت گل به ثمر رساند.

دومین رکورد بیشترین تعداد گل زده یک بازیکن در تیم ملی کشورمان در یک بازی 90 دقیقه ای هم در اختیار کریم باقری است، او در بازی ایران و گوام هم شش گل برای تیم کشورمان به ثبت رساند.

به هر حال کریم باقری که به خاطر نوع رفتارش در فوتبال ایران فراتر از یک اسم معمولی و با جنبه احترام آمیزش آقا کریم نامیده می شود امسال 50 ساله می شود؛  او از بهترین و بزرگترین فوتبالیست های تاریخ کشورمان است، میز تاریخ را به او اختصاص داده ایم که بعد از 34 سال، فوتبال ایران محروم از حضور اوست، روز سوم آبان 22 سال قبل، کریم باقری برای اولین بار کاپیتان تیم ملی شد و به تیم ملی امارات گل هم زد.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار