این ستاره بازی با یونایتد و آرسنال را از دست داد!

الکساندر ایزاک، ستاره نیوکسل، بعد از مصدومیت کشاله ران مقابل دورتموند، پنج بازی را از دست خواهد داد.

به گزارش جهان مانا ، الکساندر ایزاک از ستاره های این فصل نیوکسل بوده است و در کنار کیه ران تریپیه توانست تا پایه گذار درخشش تیمش در هفته های اخیر لیگ برتر و در پیروزی درخشان تیمش با نتیجه 4-1 مقابل پاریس سن ژرمن باشد.

این بازیکن اما در بازی خارج از خانه مقابل دورتموند چندان خوش شانس نبود. در این بازی پر برخود که شامل سه تعویض به علت مصدومیت برای هر دو تیم بود، او در دقیقه 15 ناچار به ترک زمین شد و در غیاب او تیمش موفق نشد گلی به ثمر برساند و با یک غفلت روی ضد حمله، یک گل دریافت کرد و 1-0 شکست خورد.

مصدومیت ایزاک از ابتدا هم جدی به نظر می رسید و این بازیکن بعد از تست های پزشکی امروز مشخص شد که نمی تواند تیمش را برای 5 بازی آتی همراهی کند که خبر بدی برای ادی هاو محسوب می‌شود چرا که این به این معنی خواهد بود که این مهاجم در بازی خانگی مقابل آرسنال و در دو بازی خارج از خانه دشوار مقابل دورتموند و منچستریونایتد، در کنار دو بازی دیگر با ولووز و بورنموث، قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و ادی هاو باید با چالش جایگزینی این مهاجم نوک در این مقطع حساس فصل دست و پنجه نرم کند. جیکوب مورفی هم در همان بازی مقابل دورتموند به دلیل مصدومیت تعویض شد اما خبری از جدی بودن آن تاکنون منتشر نشده است.

الکساندر ایزاک ستاره نیوکسل

منبع: ورزش3
دیدگاه