تارتار: نمی‌ترسیم، چون انتظاری از ما نیست/ امیدوارم از سپاهان هم امتیاز بگیریم

مهدی تارتار امیدوار است ملوان پس از تساوی برابر پرسپولیس، در دیدار برابر سپاهان هم موفق به کسب امتیاز شود.

به گزارش جهان مانا ، ملوان پس از تساوی برابر پرسپولیس، فردا در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر میهمان سپاهان خواهد بود.‌ 

مهدی تارتار سرمربی ملوان در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: خیلی خوشحالم که در این شهر هستم؛ شهر زیبا و تاریخی اصفهان، خاطرات خیلی خوبی را برای من زنده می‌کند. امیدوارم که همچنان تیم‌های اصفهانی موفق باشند و رو به بالا حرکت کنند.

وی افزود: بازی با سپاهان، بازی حساس و سنگینی برای هر دو تیم است. دو تیم شرایط خیلی خوبی را دنبال می‌کنند و سپاهان، تیم قابل احترامی است و از نظر سخت افزار و امکانات بهترین تیم کشور ما محسوب می‌شود و امکانات فوق‌العاده‌ای دارد. از نظر مدیریتی و در راس آنها آقای ساکت واقعا مدیر توانمندی هستند و تیم کاملی هستند.

تارتار با اشاره به شرایط خوب ملوان عنوان کرد: ما هم امسال سال خوبی را پشت سر می‌گذاریم و تیم یک‌دست و خوبی هستیم و بازیکنان باکیفیتی را در تیم‌مان داریم. برای بازی زیبا آمده‌ایم و اگر همراه با نتیجه باشد، خیلی بهتر است. سعی می‌کنیم مثل بازی‌های قبلی بدون استرس کار کنیم؛ این به ما کمک می‌کند که نسبت به سپاهان مقداری راحت‌تر بازی کنیم. فکر می‌کنم آنها با توجه به کسر امتیاز عقب افتاده و بازی عقب‌افتاده‌شان استرس بیشتری داشته باشند. در‌ مجموع فکر می‌کنم بازی زیبایی شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار