ژاوی: شکست برابر شاختار مایه ننگ است

سرمربی آبی‌اناری‌ها از شکست برابر شاختار در لیگ قهرمانان اروپا بسیار عصبی و ناراحت است و به انتقاد از عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش جهان مانا ، بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا یک شکست ناامیدکننده و دور از انتظار را به دست آورد.

آبی‌اناری‌ها در دیدار برابر شاختار با یک گل شکست خوردند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. آن‌گونه که دوست داشتیم بازی پیش نرفت. این یک گام به عقب بود. بسیار عصبانی هستیم و این به خاطر بازی ضعیفی بود که به نمایش گذاشتیم.

او ادامه داد: نتوانستیم خود را با شرایط بازی وفق دهیم. نه به خوبی حمله کردیم و نه در کارهای دفاعی خوب بودیم. جزئیات، تفاوت را رقم زد. این شکست مایه ننگ و عار است. این یکی از بدترین بازی‌های ما در دو سال اخیر بود. باید از خودمان انتقاد کنیم و دوباره وضعیت را بهتر کنیم.

ژاوی در ادامه صحبت‌های خود گفت: برای صعود به دور بعد باید تنها به خودمان اعتماد کنیم و نتایج دیگر تیم‌ها را در نظر نگیریم. باید برابر پورتو شخصیت خود را نشان دهیم و به پیروزی برسیم. بارسلونا برای مدتی روی فرم بود و بسیار خوب بازی می‌کرد اما اخیرا این‌گونه نیست. وظیفه من به عنوان سرمربی تیم این است که شرایط را بهتر کنم. بازیکنان هم باید گام رو به جلو بردارند و بهتر ظاهر شوند.

بارسلونا با وجود شکست در این بازی، با ۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند این در حالی است که شاختار با ۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه