رضاوند: بازی ۶ امتیازی را بردیم/ امیدوارم یک روز به تیم ملی دعوت شوم

هافبک استقلال بعد از برتری تیمش برابر تراکتور گفت: بازی ۶ امتیازی بود و دم هواداران گرم که امروز تنهایمان نگذاشتند. بازی خیلی خوبی بود و هواداران لذت بردند و در آخر برنده بازی بودیم.

به گزارش جهان مانا ، آرش رضاوند پس از برتری دو بر صفر استقلال برابر تراکتور در خصوص واریز مبلغی از سوی باشگاه استقلال اظهار کرد: مشکل حل شد و مبلغ واریز شده است. دستشان از این بابت درد نکند.

او در خصوص پایین آوردن قرارداد توسط برخی بازیکنان گفت: صدردرصد تعامل می‌کنیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

هافبک استقلال ادامه داد: بازی ۶ امتیازی بود و دم هواداران گرم که امروز تنهایمان نگذاشتند. بازی خیلی خوبی بود و هواداران لذت بردند و در آخر برنده بازی بودیم.

رضاوند گفت: بعد از حواشی اول فصل، الان شرایط تیم خیلی آرام شده است. سعی می‌کنیم بازی به بازی پیش برویم.

امیدوارم یک روز به تیم ملی دعوت شوم

او در پاسخ به این سوال که به تیم‌ملی فکر می‌کند یا خیر گفت: تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم یک روز این اتفاق بیافتد.

هافبک استقلال در رابطه با کسر امتیاز از تیم‌ها گفت: تیم ها برای کسب امتیاز زحمت کشیدند؛ من نمی‌دانم این داستان بر اساس چه چیزی است. بر سر این موضوع قراردادمان را کم کردیم. حق ما هم برای عدم خرید بازیکن به خاطر سقف بودجه خورده شده است. ما خیلی بازیکن از دست دادیم و بازیکنی جذب نکردیم که رد شدن از سقف بودجه اتفاق بیافتد.

رضاوند در پاسخ به این سوال که آیا از عارف غلامی خبری دارید یا خیر؟ مطرح کرد: از غلامی خبری ندارم. ان‌شاء‌الله اتفاقی بیافتد که دوباره او را داشته باشیم.

او در خصوص قهرمان استقلال گفت: الان خیلی زود است که در این مورد بحث کنیم؛ ما تلاش می‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم.

 

دیدگاه