مورایس: هواداران با صلح به ورزشگاه بیایند/ امیدوارم حمایت فدراسیون واقعی باشد

سرمربی سپاهان می‌گوید با رییس فدراسیون فوتبال دیدار کرد و او از سپاهان حمایت کرد اما امیدوار است این حمایت واقعی باشد!

به گزارش جهان مانا ، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: این بازی را همه دوست دارند ببینند چون شور و هیجان دارد و یکی از بازی‌های قوی لیگمان است. انتظار دارم که بازی خوب و عادلانه‌ای ببینم و هواداران بیایند و تیم‌های خودشان را تشویق کنند. انتظار داریم هواداران با صلح بیایند و با صلح از ورزشگاه خارج شوند.

او درباره ضعف خط دفاعی تیمش گفت: خیلی طبیعی است که دوست داریم گلی دریافت نکنیم. باید فرمول این کار را پیدا کنیم و بازی دفاعی‌مان را بهتر کنیم. درباره رقابت بین بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع باید بگویم بازی لذت بخشی خواهد شد. باید ببینیم بازی چه می‌شود.

سرمربی سپاهان خطاب به هواداران تیمش گفت: من به آنها قول نمی‌دهم. ما بهترینمان را انجام می‌دهیم و امیدوارم هواداران در صلح تیمشان را تشویق کنند.

او درباره پیروزی تیم ملی نوجوانان ایران مقابل تیم ملی نوجوانان برزیل بیان کرد: من هنوز کمی با آکادمی مشکل دارم اما گل‌های بازی را دیدم و گل‌های جذابی بودند. بازی بسیار احساسی بود و خوشحالم که دو بازیکن آکادمی ما گلزنی کردند. باید به آنها نگاه کنیم. به همه کسانی که با این بازیکنان کار می‌کنند تبریک می‌گویم. ما بازیکنان خوبی در آکادمی داریم. در تمام تیم‌های دنیا بازیکنان خوبی در آکادمی‌ها وجود دارند. به نظرم باید از تمام بازیکنان آکادمی حمایت شود و به تمام بازیکنان آن باشگاه احترام گذاشته شود و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

مورایس ادامه داد: خیلی واضح بگویم. نسبت به شخصی می‌خواهم صحبت کنم که منتقد بازیکنانی از جمله نیلسون، محمدی و سیاوش یزدانی بود و می‌گفت بهتر است از بازیکنان آکادمی استفاده شود.

او در رابطه با پیروزی تیمش مقابل آلمالیق و روحیه بازیکنانش عنوان کرد: لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا متفاوت هستند اما به هر حال خوشحالیم که پیروز شدیم. اصلا خوشحال نیستم که پرسپولیس مساوی کرد چون این تیم نماینده ایران بود. ما برای همه تیم‌های ایرانی باید احترام قائل باشیم. ما با رییس فدراسیون ملاقات داشتیم و اعلام کرد که حمایت می‌کند. این حمایت باید واقعی باشد اما از آنها ممنونم.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه