حمایت پپ از پوچیتینو: من هم احساساتی می‌شوم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پس از بازی مقابل چلسی به رفتار مائوریسیو پوچیتینو واکنش نشان داد.

به گزارش جهان مانا ، منچسترسیتی در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف چلسی رفت و با نتیجه 4-4 به تساوی رضایت داد.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا به پیروزی نزدیک بود که پنالتی دقیقه 5+90 کول پالمر موجب شد آن‌ها به کسب یک امتیاز در ورزشگاه استمفوردبریج رضایت بدهند.

گواردیولا پس از این بازی گفت: "می‌توانست بهتر باشد! اما همچنین امکان داشت که بدتر هم باشد. یک تبلیغ خوب برای لیگ برتر انگلیس و همین‌طور یک بازی فشرده بود‌. حریف بازی را بهتر شروع کرد، آن‌ها تیم جدیدی با تعداد زیادی از بازیکنان جوان ساخته‌اند."

پپ گواردیولا

نتیجه بازی؟

وقتی 2-3 جلو بودیم، ما تغییراتی داشتیم، نه اینکه بازی را بکشیم، زیرا اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد، اما لحظات خوبی هم داشتیم. ما تصمیمات خیلی بدی گرفتیم. در کل فکر می‌کنم نتیجه عادلانه‌ای بود، هر دو تیم برای برد بازی کردند و این اتفاق در نهایت افتاد.

پیش‌بینی می‌کردی بازی اینطور شود؟

وقتی که رودری گل زد، من با خوانما [لیو] صحبت کردم و گفتم: "اوه، قرار است اتفاقات زیادی بیفتد" کل بازی همین‌طور بود. دوستان من، این چلسی است، چلسی، چلسی است، یکی از بهترین تیم‌های 25 سال گذشته.

دست ندادن مائوریسیو پوچیتینو پس از بازی؟

مشکلی نیست. واقعا مشکلی نیست. من نمی‌خواهم حتی یک کلمه بگویم. این احساسات گاهی برای من هم اتفاق می‌افتد. مشکلی وجود ندارد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار