مرد سال فوتبال آسیا، از تیم ملی خط خورد

سالم الدوسری به دلیل آسیب‌دیدگی نمی تواند تیم ملی کشورش را در فیفا‌دی پیش‌رو همراهی کند.

 

به گزارش جهان مانا ، تیم ملی فوتبال عربستان باید دو دیدار خود در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 برابر پاکستان و اردن را بدون سالم الدوسری برگزار می‌کند چرا که این بازیکن به دلیل مصدومیت از تیم ملی کنار گذاشته شد.

این تصمیم برای این گرفته شد که سالم الدوسری به دلیل مصدومیتی که در دیدار الهلال برابر التعاون نصیبش شد، نتوانست فرم خوبی را در تمرینات تیم ملی کشورش نشان دهد و به همین دلیل از اردوی عربستان کنار گذاشته شد.

اکانت رسمی تیم ملی عربستان با انتشار بیانیه‌ای رسمی از طریق شبکه‌های اجتماعی خود تایید کرد که روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی شاهین ها، کسی بوده که به دلیل عدم آمادگی مرد سال فوتبال آسیا، به او اجازه خروج از اردوی تیم ملی را داده است.

متن بیانیه رسمی تیم ملی عربستان به این شرح است: «روبرتو مانچینی، مدیر فنی تیم ملی به سالم الدوسری اجازه داد تا اردوی تیم ملی را که در حال حاضر در استان الاحساء برگزار می‌شود، ترک کند.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «گزارش ارائه شده از سوی کادر پزشکی تیم حاکی از آن است که این بازیکن به دلیل عدم آمادگی نمی‌تواند در دو دیدار بعدی تیم‌ملی شرکت کند. او به برنامه درمانی و توانبخشی نیاز دارد، مشروط بر اینکه برنامه درمانی خود را در باشگاهش تکمیل کند.»

بدین ترتیب سالم الدوسری که پس از کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا در کانون توجهات قرار گرفته است، نمی‌تواند برای کشورش در فیفا‌دی پیش‌رو به میدان برود و کادرپزشکی الهلال امید زیادی دارد تا او را به دیدار 10 آذر برابر النصر برساند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه