کری سنگین ستاره گلزن استقلال برای پرسپولیس در تلویزیون

کوین یامگا ستاره فرانسوی استقلال در مصاحبه شب گذشته خود، سپاهان را جدی ترین رقیب آبی پوشان برای قهرمانی در لیگ دانست.

 

به گزارش جهان مانا ، کوین یامگا یکی از بازیکنان خارجی محبوب استقلال است که در چند سال گذشته توانسته بازی های خوبی را در ترکیب آبی پوشان انجام بدهد. او امسال هم یکی از نفرات کلیدی تیم جواد نکونام است و در ترکیب ثابت به میدان می‌رود. یامگا شب گذشته با حضور در برنامه فوتبال برتر درباره مسائل مختلفی صحبت کرد امادر یکی از بخش های جالب به مدعیان قهرمانی در لیگ برتر اشاره کرد.

ستاره فرانسوی استقلال در اواسط مصاحبه در پاسخ به سوالی درباره مدعیان قهرمانی لیگ برتر امسال گفت: «تیم های زیادی می توانند تا آخر فصل مدعی باشند. امسال مسابقات با سالهای قبل متفاوت است. تراکتور تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. به نظر من، سپاهان، پرسپولیس، گل گهر، تراکتور و حتی ذوب‌آهن که اکنون خوب کار می‌کنند، می توانند مدعی باشند. باید ببینیم مسابقات امسال چگونه تمام می شود.»

یامگا در شرایطی نام ۶، ۷ تیم را به عنوان مدعی قهرمانی بر زبان آورد که در نهایت پرسپولیس را رقیب اصلی آبی پوشان برای کسب جام ندانست. او در پاسخ به این پرسش که جدی ترین رقیب استقلال برای قهرمانی کدام تیم است، گفت: « سپاهان جدی ترین رقیب ما برای قهرمانی است.»

 

منبع: ورزش3
دیدگاه