حمله عجیب به بکام برای عکس گرفتن با بیل گیتس!

متیو لی تیسیه، ستاره سابق ساوتهمپتون، به دلیل عکس گرفتن با بیل گیتس، میلیاردر مایکروسافت، به دیوید بکام حمله عجیبی کرد.

به گزارش جهان مانا ، لی تیسیه که یکی از بازیکنان مطرح لیگ برتر انگلیس در دهه 90 بود و به دلیل شک‌اش به واکسن٬های کرونا بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد. گیتس به طور گسترده به دلیل فعالیت‌های بشردوستانه‌اش مشهور شده است و لی تیسیه او را به خاطر تشویق گسترده به زدن واکسن کرونا به "کلاه برداری" متهم کرده است. او حتی پا را از این هم فراتر گذاشت و گیتس را به ارتباط داشتن با مرگ رئیس جمهور تانزانیا مرتبط دانست. جان ماگافولی، رئیس‌جمهور تانزانیا، در مارس 2021 بر اثر عوارض قلبی گزارش شده تنها چند روز پس از آن که نخست وزیر کشور اعلام کرد او "سالم است و سخت کار می‌کند" درگذشت. بعد از این اتفاق لی تیسیه تصویری از مقاله‌ای توسط گاردین منتشر کرد که در آن از موضع ضد واکسن ماگافولی کمی قبل از مرگش انتقاد کرده بود و اشاره کرد که این مقاله توسط بنیاد بیل و ملیندا گیتس حمایت می‌شد.

بکام از دیدار سال گذشته خود عکسی را در کنار گیتس در اینستاگرام به اشتراک گذاشت و ملاقات با گیتس را "افتخار واقعی" اعلام کرد، اما لی تیسیه به طرز عجیبی گفت: "چرا با آن مرد دیده می‌شوی؟" آیا می‌دانید او چه جنایاتی مرتکب شده است؟ جدی، چرا؟ تو فوتبالیست خوبی بودی دیوید، تو عالی نبودی. تو در سطح جهانی نبودی اما خیلی خوب بودی!"

او به دلیل انتشار عقاید ضد واکسن از مقام کارشناسی در اسکای اسپورت هم عزل شد. او همچنین اعلام کرده بود که کرونا "توطئه قرن"، تست پی‌سی‌آر "یک تقلب" و قرنطینه عمومی "یک بی عدالتی" است.

 

منبع: ورزش سه
دیدگاه