پیروزی فنرباغچه و آلانیا در لیگ ترکیه

تیم والیبال فنرباغچه و آلانیا مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند.

به گزارش جهان مانا ، در جریان هفته هشتم لیگ والیبال ترکیه، آلانیا به مصاف دوه‌لی رفت که این رقابت با پیروزی ۳ بر ۱ آلانیا پایان یافت.

این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۲۱، ۱۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱  به سود آلانیا تمام شد. بردیا سعادت بازیکن ایرانی آلانیا در این رقابت در چهارست برای تیمش به میدان رفت و توانست ۱۱ پوئن برای تیمش به دست بیاورد.

فنرباغچه دیگر تیم ترکیه‌ای در هفته هشتم توانست با نتیجه قاطع ۳ بر صفر مقابل آرکاس به پیروزی برسد.  این بازی با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۸ بر ۲۶ و ۲۵ بر ۱۹ به سود فنرباغچه مدعی پایان یافت. مهدی جلوه ملی پوش والیبال ایران در این رقابت برای فنرباغچه به میان رفت و توانست ۷ پوئن برای تیمش امتیاز کسب کند. 

اسپورتوتو با حضور مرتضی شریفی در جریان هفته هشتم لیگ والیبال ترکیه، مقابل تیم مدعی زراعت بانک قرار گرفت و با نتیجه سنگین ۳ بر صفر شکست خورد. این رقابت ۷۲ دقیقه‌ای در سه ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۲۱ به سود زراعت بانک به اتمام رسید.

یم آلانیا با ۷ برد و ۱۹ امتیاز در رده چهارم لیگ ترکیه قرار گرفت. تیم والیبال فنرباغچه با ۲۲ امتیاز و ۸ پیروزی در رده دوم لیگ ترکیه ایستاده است. هالک بانک تیم مدعی این لیگ، با ۸ برد و ۲۳ امتیاز صدرنشین لیگ ترکیه تا پایان هفتم هشتم شناخته می‌شود.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه