پشت پرده انتقال رایگان رونالدو به تیم رقیب پرسپولیس چیست؟

هزینه انتقال اسطوره پرتغالی به لیگ فوتبال عربستان جنجال آفرین شد.

به گزارش جهان مانا ، سعد الذیذ مسئول نقل و انتقالات فوتبال عربستان روز گذشته به افشاگری در نحو انتقال کریستیانو رونالدو به لیگ عربستان و باشگاه النصر افشاگری کرد.

این مسئول بلندپایه سعودی گفت: باشگاه النصر ریالی برای جذب رونالدو هزینه نکرده و تمام هزینه های انتقال این بازیکن توسط صندوق سرمایه گذاری عربستان پرداخت شد.

این اطلاعات مسئول عربستانی در این کشور جنجال آفرین شد و رقبای النصر به انتقاد از دولت این کشور پرداختند که برای النصر هزینه بیشتری کرده است.

اما طلال الرشیدعضو هیئت باشگاه النصر درباره اظهارات مسئول عربستانی که رونالدو مجانی به این تیم آمده، گفت: اطلاعات ارائه شده در قرارداد رونالدو نادرست است. باشگاه النصر 6 ماه اول دستمزد و هزینه های رونالدو را پرداخت کرد ولی بعد از آن  در تابستان گذشته صندوق سرمایه گذاری کشور وارد عمل شد تا 3 تیم دیگر را تجهیز کند به همین خاطر بعد از آن دستمزد رونالدو توسط این صندوق پرداخت شد.

صندوق سرمایه گذاری عربستان 4 باشگاه النصر، الهلال، الاتحاد و الاهلی را در تابستان گذشته کمک مالی کرد تا ستارگان بزرگی مثل نیمار و کریم بنزما را جذب کنند.

النصر یکی از رقبای پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است. سرخ پوشان قرار است هفته آینده دوشنبه در بازی برگشت در ریاض میهمان یاران رونالدو شوند.

 

منبع: فارس
دیدگاه