تعویض‌های اجباری کام قلعه‌‎نویی را تلخ کرد!

دو تعویض اجباری در اواخر نیمه اول و اوایل نیمه دوم سبب شد آهنگ تیمی شاگردان امیر قلعه‌نویی با اختلال مواجه شود.

به گزارش جهان مانا ، نیمه اول عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی خیره‌کننده بود. آنها با ارسال چند پاس از زمین خودی یا از مرکز زمین خودشان را به محوطه جریمه ازبکستان می‌رساندند و روی دروازه میزبان خطرساز می‌شدند، اما این نمایش با پایان نیمه اول تمام شد و نمایشی نگران کننده در نیمه دوم جای آن را گرفت.

دلایل زیادی برای تغییر روند بازی در نیمه دوم می‌توان برشمرد، اما نمی‌توان به سادگی از مصدومیت دو بازیکن کلیدی تیم ملی گذشت. سامان قدوس در اواخر نیمه اول در حالی مجبور شد جای خود را به علی کریمی بدهد که نمایشی تحسین‌برانگیز در میانه میدان و در کنار سعید عزت‌اللهی ارائه کرده بود. قدوس یکی از پایه‌گذاران گل اول تیم ملی با ضربه رامین رضائیان بود. روی این گل بیشتر پاس سردار آزمون به چشم آمد، اما ترابی و قدوس هم با پاس‌هایی سریع و به رو به جلو در رقم خوردن این گل نقش بسزایی ایفا کردند. 

تعویض دیگری که به صورت اجباری انجام شد و روند تیم ملی را با مشکل مواجه کرد، مصدومیت محمد محبی و تعویض او در دقایقی بود که بازیکنان تیم ملی در تلاش برای جبران گل خورده بودند، اما پس از بیرون رفتن محبی اگرچه مهرداد محمدی چندین فرار داشت، اما نتوانست آنها را به سرانجام برساند تا رد پای دو تعویض اجباری امیر قلعه‌نویی در رقم خوردن تساوی 2 بر 2 در مسابقه دیده شود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه