۹ سال حبس در انتظار ستاره سابق بارسا!

دنی آلوز، ستاره سابق بارسلونا، در صورت مجرم شناخته شدن برای تجاوز جنسی به یک زن در یک کلوپ شبانه، ممکن است به 9 سال زندان محکوم شود.

به گزارش جهان مانا ، در ماه ژانویه پس از دستگیری دنی آلوز به اتهام تجاوز جنسی در کلوپ شبانه ساتون در بارسلون رخ داده در 30 دسامبر، برای او قرار رد وثیقه صادر شد. آلوز 40 ساله در تاریخ 20 ژانویه دستگیر شد و از آن زمان در زندانی خارج از بارسلون نگهداری می‌شود. مدافع سابق سویا، یوونتوس و پاری سن ژرمن هر گونه تخلف را رد می‌کند و مدعی است که هیچ کار اشتباهی انجام نداده است. همسر او بعد از این اتفاق درخواست طلاق داده است و باشگاه مکزیکی اونام که آلوز در آن زمان در او توپ می‌زد، بلافاضله قرارداد با او را فسخ کرد.

خبرگزاری "ای اف ای" حالا اعلام کرده است که پس از اینکه پرونده سرانجام به مرحله محاکمه در اسپانیا رسید، دادستان‌ها برای او حکم 9 سال زندان مشروط و 130 هزار پوند جریمه نقدی صادر خواهند کرد.

این اتفاق به دلیل شهرت دنی آلوز سر و صدای زیادی به پا کرد. آلوز 42 عنوان قهرمانی کسب کرد، از جمله سه قهرمانی لیگ قهرمانان با بارسلونا و دو کوپا آمریکا با برزیل. او به طور گسترده‌‎ای به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری تمام دوران‌ها در نظر گرفته می شود، که از سال 2006 یک ملی پوش برای برزیل و دومین بازیکن با بیشترین بازی ملی (126 بار) برای این کشور بوده است.

 

دیدگاه