پیروزی صنعت نفت در زمین مس رفسنجان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیدار خارج از خانه هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال برابر میزبان خود مس رفسنجان با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید.

به گزارش جهان مانا ، در هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس امروز جمعه تیم‌های مس رفسنجان و صنعت نفت آبادان به مصاف هم رفتند.

احمد محمدی با کمک‌های فرهاد فرهادپور و یعقوب سخندان قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

مس در حالی میزبان صنعت نفت بود که در ۴ بازی اخیرش، ۳ برد و یک باخت به دست آورده بود، در طرف مقابل آبادانی‌ها سه مساوی و یک شکست در ۴ بازی اخیرشان ثبت کرده بودند.

مس رفسنجان با توجه به شکست در بازی هفته قبل برابر گل‌گهر به دنبال بازگشت به جاده پیروزی بود و نفتی‌ها هم با توجه اوضاع بحرانی در پی برد و جدا شدن از جمع تیم‌های ته جدولی بودند.

با وجود انگیزه‌های دو تیم برای سه امتیاز، اما تلاش آن‌ها در نیمه اول به جایی نرسید تا مس رفسنجان و صنعت نفت با تساوی بدون گل به رختکن بروند.

در نیمه دوم، اما ورق برگشت و این تیم مهمان یعنی صنعت نفت بود که هجومی‌تر بازی را آغاز کرد و در دقیقه ۵۲ رحیم آلبوغیش با یک شوت از پشت محوطه جریمه دروازه لک را باز کرد تا صنعت نفت یک بر صفر جلو بیفتد.

۷ دقیقه بعد صنعت نفت به گل دوم هم رسید. خطای بازیکنان مس در محوطه جریمه، نفت را صاحب ضربه پنالتی کرد و علی یوسف پشت ضربه قرار گرفت و صنعت نفت را ۲ بر صفر پیش انداخت.

در ادامه تلاش مس برای جبران گل‌های خورده در خانه نتیجه‌ای در برنداشت تا در نهایت صنعت نفت آبادان ۲ بر صفر مس رفسنجان را شکست دهد و پس از ۸ هفته این تیم بار دیگر رنگ برد را ببیند و دومین پیروزی شاگردان ویسی در فصل جاری ثبت شود.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و با سه پله صعود در رده یازدهم جدول ایستاد.

مس رفسنجان هم با کسب دومین باخت پیاپی ۱۴ امتیازی شد و در رده هفتم باقی ماند.

ترکیب ابتدایی مس رفسنجان:

حامد لک، مجید نصیری، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، محمدحسین کریم‌زاده، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو و لوسیانو پریرا

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان:

پیام پارسا، حسین سنگرگیر، محمدرضا خانزاده، رحیم آلبوغیش، علی یوسف هاشم، طالب ریکانی، یوسف کی‌شمس، مهدی داغر، میثم تهیدست، فیاض میردورقی و محمد پناهی

سرمربی: عبدالله ویسی

 

دیدگاه