دقیقی: اعتراض نداریم، انتقاد داریم

سرمربی شمس‌آذر قزوین در خصوص انتقاد به مدیریت بازی‌های لیگ، گفت: ما اعتراض نداریم، نقد داریم و بحث این است که چرا بازی‌های خانگی تیمی مثل شمس‌آذر که سرمایه‌اش هوادارانش هستند، باید در روزهای غیرتعطیل باشد، دلیل آن را متوجه نمی‌شوم و این موضوع برای ما سؤال است.

 

به گزارش جهان مانا ، سعید دقیقی جمعه شب سوم آذر در نشست خبری پیش از بازی شمس‌آذر قزوین و گل‌گهر سیرجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فردا یک بازی خیلی سخت در مقابل یک تیم خوب با مهره‌های توانا داریم، باشگاهی که از نظر زیرساخت جزو بهترین باشگاه‌های ایران است، از لحاظ امکانات، شرایط تیم‌داری، فوتبال حرفه‌ای بازیکنان و مربی به اعتقاد من یکی از تیم‌های بسیار خوب این فصل است و در چند سال اخیر هم همیشه تلاش می‌کردکه بتواند سهمیه بگیرد.

وی در ادامه بیان کرد: کار سختی در پیش داریم، تمرینات خوبی انجام دادیم و بازیکنان از نظر تاکتیکی آماده بازی کردیم، در این بازی باید از دقیقه یک تلاش کنیم برای موفقیت و رمز موفقیت هم دویدن، استمرار در مباحث تاکتیکی برای رسیدن به اهداف، گل و پیروزی باشد.

سرمربی شمس‌آذر ادامه داد: چند بازیکن غایب داریم، محسن طرهانی، محمد پاپی و عرفان قهرمانی برای بازی‌های آینده آماده می‌شوند، الباقی نفرات از بازیکن ۱۶ ساله تا بازیکن بزرگ تیم از نظر سن و سال آمادگی کامل دارند که به تیم کمک کنند.

وی در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران درباره تعطیلات فیفادی، گفت: باید به تعطیلات فیفادی که به تیم ملی کمک می‌کند احترام بگذاریم، اعتراض ما نسبت به تعطیلات پیش از این بود، همیشه گفتم تعطیلات به نفع تیم‌هایی که از نظر سخت افزاری و زیرساختی قوی باشند ولی کار برای تیم‌هایی مثل شمس‌آذر که زندگی اردویی دارند در شرایط تعطیلات لیگ سخت است، بعد از این بازی لیگ حدود ۲ هفته تعطیل است و ما چاره‌ای نداریم جز این که خود را آماده نگه داریم، به دنبال آن هستیم که چند روزی در تهران اردو بزنیم و بازی تدارکاتی داشته باشیم تا شرایطمان بهتر شود.

دقیقی در خصوص انتقاد به مدیریت بازی‌های لیگ، خاطرنشان کرد: ما اعتراض نداریم، نقد داریم و بحث این است که چرا بازی‌های خانگی تیمی مثل شمس‌آذر که سرمایه‌اش هوادارانش هستند، باید در روزهای غیرتعطیل باشد، دلیل آن را متوجه نمی‌شوم و این موضوع برای ما سؤال است، چرا بازی ما روز شنبه در خانه برگزار می‌شود و هفته بعد با ملوان روز جمعه بازی داریم، باید مسئولان در این باره پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: نقطه امید ما هواداران هستند و امیدوارم فردا ثابت کنیم برای ما شنبه و جمعه ندارد، بنابراین از هواداران تقاضا می‌کنم از تیم حمایت کنند و استادیوم سردار آزادگان پر از جمعیت شود.

این مربی فوتبال درباره انتقاد به داوری‌ها، تصریح کرد: هیچ تیمی مثل شمس‌آذر از اشتباهات سهوی داوری ضربه نخورده است، پیش از این هم گفته‌ام از کمیته داوران می‌خواهم اگر داوری در برابر شمس‌آذر اشتباه کرده اعلام و فقط عذرخواهی کنند چون ما به دنبال محروم کردن کسی نیستیم، امیدوارم سخت‌افزارهای داوری فراهم شود تا هم تیم‌ها و هم داوران عملکرد بهتری داشته‌ باشند.

اعتراضی به دعوت نشدن بازیکنان شمس آذر به تیم ملی نداریم

وی در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درخصوص دعوت نشدن بازیکنان شمس آذر به تیم ملی، اظهار کرد: به نظرم اگر قرار بود بازیکنان جوان به تیم ملی دعوت شوند باید زودتر اتفاق می‌افتاد، ما هم بازیکنان شایسته‌ای در پست‌های مختلف داریم اما هر چه به بازی‌های جام ملت‌های آسیا نزدیک می‌شویم دعوت از بازیکنان جوان سخت می‌شود چون تیم ملی باید نتیجه بگیرد، لذا انتظارات در این شرایط را باید کاهش دهیم و به بعد از بازی‌های جام ملت‌ها امید داشته باشیم.

دقیقی درخصوص حمایت از شمس‌آذر بیان کرد: با اینکه استاندار قزوین پای کار هستند و مسئولان شمس‌آذر با وجود مشکلات مالی برای تیم تلاش می‌کنند، باید حمایت‌ها همه‌جانبه باشد. از مسئولان تیم و هیئت مدیره تا مسئولان استان دست به دست هم دهند و از شمس‌آذر حمایت کنند تا بتوانیم موفق باشیم چراکه اگر منابع پایدار برای تیم نداشته باشیم ره به جایی نخواهیم برد.

وی تصریح کرد: قبول کنیم شمس آذر برای قزوین آورده اقتصادی و فرهنگی دارد، خیلی‌ها، قزوین را شهر گذری می‌دیدند اما امروز به جایی رسیده‌ایم که یک اتاق خالی در هتل‌های قزوین در روز بازی با استقلال پیدا نمی‌شد. این کاری است که یک تیم فوتبال برای معرفی شهر قزوین انجام داده است.

این مربی قزوینی عنوان کرد: فوتبال تنها موضوعی است که می‌تواند ایجاد نشاط در میان مردم اجتماعی کند، نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و سایر مسئولان باید بدانند که ظرفیتی که فوتبال برای قزوین ایجاد کرده یک ظرفیت فوق‌العاده است و با حمایت از این تیم کمک کنند این موضوع استمرار داشته‌ باشد.

وی درباره اضافه شدن سهراب بختیاری‌زاده به شمس‌آذر، بیان کرد: آقای بختیاری‌زاده عضو کادر فنی نیستند، عضو کمیته فنی تیم هستند که زیر نظر مالک و مدیرعامل کار و نظارت می‌کند، قدم‌شان به روی چشم، سهراب جزو افتخارات ملی کشورمان است و از حضور سهراب نه تنها نگران نشدم بلکه همیشه گفته‌ام کیفیت مهم است و هر کسی در هر جایگاهی بتواند به تیم کمک کند استقبال خواهم کرد.

دقیقی در پایان تصریح کرد: از تیم‌های مختلفی پیشنهاد داشتم اما در شرایط فعلی مربی شمس آذر هستم و فقط به تیم فکر می‌کنم و با تمام توان برای موفقیت این تیم تلاش خواهم کرد تا کیفیت کار را ارتقا دهم، امروز با همه مشکلات مربوط به کسر امتیاز و داوری نتایج فوق‌العاده‌ای گرفتیم اما اگر روزی خواستند که دیگر نباشم به نظر مسئولان تیم احترام می‌گذارم.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه