دروازه‌بان قدوس را نجات داد! + عکس

سامان قدوس، هافبک ایرانی برنتفورد، در صحنه گل مردود آرسنال، با خوش‌شانسی بزرگی روبرو شد.

به گزارش جهان مانا ، برنتفورد و آرسنال، دو تیم همشهری لیگ برتر انگلیس، در یک بازی مهم به مصاف همدیگر رفتند. آرسنالی‌ها در صورت کسب برد در این بازی به صدر جدول صعود می‌کنند.

شاگردان میکل آرتتا در نیمه اول رویکردی هجومی داشتند و چند بار موفق به نزدیک شدن به دروازه حریف شدند اما نتوانستند گلی به ثمر برسانند.

در دقیقه ۴۲ بوکایو ساکا با یک پاس زیبای از پشت محوطه جریمه به پشت مدافعان میزبان، گابریل ژسوس را صاحب توپ کرد. در این لحظه ژسوس مقابل دروازه قرار داشت و می‌توانست با ضربه سر دروازه را باز کند. بازیکنان برنتفورد که کاری از دست‌شان برنمیامد امیدوار بودند که داور آفساید بگیرد اما خبری از آفساید نبود، زیرا سامان قدوس آن را پر کرده بود و موقعیتی عالی به مهاجم برزیلی آرسنال داده بود، اما ضربه سر ژسوس با واکنش خوب مارک فلکن روبرو شد و روی ریباند لئاندرو تروسارد دروازه خالی را باز کرد. اینجا بود که داور و VAR به کمک برنتفورد آمد و گل را به دلیل اینکه تروسارد در آفساید قرار داشت مردود اعلام کرد.

برنتفورد

برنتفورد

اگر فلکن ضربه سر ژسوس را مهار نمی‌کرد، توپ وارد دروازه و گل آرسنال سالم اعلام می‌شد چون قدوس با پر کردن آفساید، فرصتی مناسب را به ژسوس داده بود.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه