جهانبخش از لیست فاینورد خط خورد

علیرضا جهانبخش در لیست فاینورد برای دیدار برابر اتلتیکو مادرید حضور ندارد.

به گزارش جهان مانا ، در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از دور پنجم مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، فاینورد در استادیوم خانگی خود، د کویپ، به مصاف اتلتیکو مادرید می‌رود. مسابقه‌ای که می‌تواند معادلات گروه را تعیین و یا پیچیده‌تر کند.

شرایط جدول این گروه و فاصله بسیار کم میان تیم‌ها باعث شده تا این مسابقه از حساسیت بالایی برخوردار باشد. اتلتیکو با هشت امتیاز صدرنشین گروه است، فاینورد نیز با 6 امتیاز سوم است. لاتزیو نیز پیش از دیدار امشبش هفت امتیازی بود و سلتیک نیز یک امتیاز کسب کرده است.

شاگردان آرنه اسلوت به دنبال استفاده حداکثری از این فرصت میزبانی هستند. فاینورد به دنبال جبران شکست تلخ در بازی رفت است. هلندی‌ها پیروزی 2 بر یک در مترو پولیتانو را با شکست سه بر دو عوض کردند، حالا برای کسب سه امتیاز پای به زمین مسابقه می‌گذارند.

لیست فاینورد

با اعلام ترکیب فاینورد، مشخص شد که آرنه اسلوت تصمیم گرفته است تا از علیرضا جهانبخش در ترکیب اصلی خود استفاده نکند و حتی نام او در میان بازیکنان ذخیره نیز دیده نمی‌شود تا او شانسی برای حضور در میدان نداشته باشد.

در صورت پیروزی فاینورد، وضعیت جدول و معادلات صعود پیچیده خواهد شد و برای مشخص شدن تیم‌های راه‌یافته به دور بعد، در هفته پایانی رقابت‌های مرحله گروهی مشخص خواهد شد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه