چه کسی علی پروین و علی دایی آشتی داد؟ + عکس

19 سال قبل اختلاف علی پروین و علی دایی، در صدر اخبار مطبوعات بود.

به گزارش جهان مانا، البته افراد زیادی در آن زمان سعی کردند این دو چهره فوتبالی را با هم  آشتی بدهند به خصوص که پای بازی های جام جهانی نیز در میان بود. برای همین افراد زیادی درصدد ایجاد مصالحه بین آنان شدند که موفقیت آمیز نبود. در نهایت دایی و پروین، با وساطت دادگان در دفتر رییس فدراسیون فوتبال حضور یافته و با هم آشتی کردند.

با این حال، همچنان شایعاتی درباره پابرجا بودن اختلافاتشان شنیده می شود. برای همین، پروین و دایی اطلاعیه مشترکی منتشر کردند و اخبار برخی روزنامه ها را کذب دانستند.

متن اطلاعیه مذکور که در روزنامه رسالت در تاریخ 9 آذر 1393 منتشر شد و سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده، بدین شرح است:

« با سلام خدمت مردم ورزش دوست

با توجه به انتشار اخبار کذبی برخی از روزنامه های شناخته شده در ارتباط با اختلاف و درگیری های اخیر اینجانبان در جراید مذکور که در جهت تشویش اذهان عمومی و تضعیف تیم ملی فوتبال در راه صعود به جام جهانی صورت گرفته است، بدین وسیله به منظور تنویر افکار عمومی با حضور در محل فدراسیون فوتبال، کلیه مطالب انتشار یافته را از هر جهت تکذیب و حمایت همه جانبه خود را از جریان سالم سازی فوتبال قاطعانه اعلا می داریم.

به امید پیروزی و بهروزی فوتبال ایران

علی پروین و علی دایی »

اطلاعیه مشترک علی پروین وعلی دایی

دیدگاه