نیما نکیسا: از طرف نکونام هم از آن فیلمبردار دلجویی کردم/ جواد جنتلمن است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ من هم از سوی خودم و هم از طرف جواد نکونام هم از فیلم‌بردار صداوسیما دلجویی کردم.

به گزارش جهان مانا،  نیما نکیسا درباره حواشی رخ داده در بازی استقلال و ذوب‌آهن‌ و درگیری فیلمبردار با سرمربی استقلال گفت: من از آن فیلمبرداری از جایگاه یک بازیکن سابق تیم ملی دلجویی کردم . جواد عابدین یک فیلمبردار بسیار متشخص از صداوسیمای اصفهان است اگر می‌بینید که تصاویر مسابقات فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن بسیار با کیفیت‌تر و مطلوب‌تر از شهرهای دیگر است به خاطر زحماتی است که فیلمبرداران و عوامل صداوسیما در اصفهان می‌کشند. از مدیریت محترم صداوسیمای استان و پرسنل متعهدشان تشکر می‌کنم.

نکیسا افزود: دلجویی من از آن فیلمبرار باعث ناراحتی هواداران ا ستقلال شد اما واقعیت این است که من به عنوان بازیکن سابق تیم ملی این کار را کردم ضمن اینکه جواد نکونام هم دوست من و همبازی سابق من است و من حتی از زبان نکونام هم از این فیلمبردار دلجویی کردم.

نیما نکیسا گفت: جواد یک فوتبالیست جنتلمن و با شخصیت است و اکنون هم یکی از مربیان جوان و آینده‌دار است. به آن فیلمبردار گفتم آن اتفاق نباید ملاک قضاوت تو در مورد شخصیت نکونام باشد شاید فشار بازی بر او مستولی شده بود که چنان برخوردی با تو انجام داد. خود من جواد نکونام را به خوبی می‌شناسم سال‌ها در تیم پاس با او هم بازی بودم او یکی از با شخصیت‌ترین‌های فوتبال ما است.

وی گفت: باید به این نکته هم توجه داشت بعد از سوت  آغاز مسابقه و تا پایان سوت بازی،  مسابقه براساس قوانین فوتبال و سازمان لیگ انجام می شود و ما محوطه فنی داریم. اما بعد از پایان سوت بازی مسئول امنیت و حفاظت عوامل  با مسئولان امنیتی و  انتظامی است و دیگر بعد از سوت پایان مسابقه چیزی به نام محوطه فنی برای مربی وجود ندارد. جواد عابدین هم فیلمبردار با شخصیتی است که مافوق و کارگردان برنامه از او خواسته بود که تصاویر متفاوت‌تر و بهتری از لحظه خروج بازیکنان و مربیان از چمن ورزشگاه بگیرد.

 

منبع: فارس
دیدگاه