جاسوسی سپاهان از 11 نفر الاتحاد

نفرات اصلی الاتحاد در آخرین بازی قبل از دیدار با سپاهان مشخص شدند.

به گزارش جهان مانا ، در ادامه رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ روشن عربستان، تیم فوتبال الاتحاد که یکی از رقبای آسیایی سپاهان ایران است، از ساعت 21:30 امشب در ورزشگاه ملک عبدالعزیز مقابل تیم رده چهاردهمی الخلیج قرار خواهد گرفت.

مارسلو گروهه، عمر هوساوی، لوئیز فیلیپه، مهند الشنقیطی، زکریا هوساوی، فابینیو، فیصل الغامدی، صالح العمری، ایگور کورونادو، عبدالرزاق حمدالله و کریم بنزما 11 بازیکنی هستند که مارسلو گایاردو در ترکیب ابتدایی الاتحاد برای دیدار امشب مقابل الخلیج در زمین قرار داده است.

جاسوسی سپاهان از 11 نفر الاتحاد

عبدالله المعیوف، حسن کادش، احمد بامسعود و دیگو ژوتا که سه روز قبل در مسابقه لیگ قهرمانان آسیا مقابل آلمالیق ازبکستان در ترکیب الاتحاد عربستان حضور داشتند، امشب در جمع نفرات اصلی برابر الخلیج قرار نگرفتند و جای خود را به مارسلو گروهه، عمر هوساوی، زکریا هوساوی و ایگور کورونادو داده‌اند.

تیم فوتبال الاتحاد که در پنج هفته گذشته لیگ روشن عربستان فقط یک برد به دست آورده، در حال حاضر با 25 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفته که در تلاش برای کسب پیروزی و حفظ این جایگاه و رسیدن به دو امتیازی الاهلی رده سومی است.

الاتحاد عربستان که صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کرده، دوشنبه شب آینده در آخرین مسابقه‌اش در این رقابت‌ها میزبان سپاهان ایران است که برای گرفتن امتیاز و قطعی کردن صدرنشینی تلاش می‌کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه