مورینیو: مثل گواردیولا نیستم!

سرمربی رم از نگرش بعضی از بازیکنانش در بازی با سروت سوئیس انتقاد کرد و عنوان کرد نمی‌تواند مانند گواردیولا بازیکنی را راحت کنار بگذارد.

به گزارش جهان مانا، جالوروسی می‌دانست که باید در ژنو پیروز شوند تا فشار بر اسلاویا پراگ را در بازی نهایی حفظ کنند اما گل روملو لوکاکو توسط کریس بدیا پاسخ داده شد و بازی رم و سوت سوئیس با تساوی یک بر یک به پایان رسید. چندین موقعیت را پائولو دیبالا، لئاندرو پاردس و لئوناردو اسپیناتزولا از دست دادند و با برتری اسلاویا پراگ برابر شریف تیراسپول، رم به عنوان تیم دوم صعود کرد.

با کسب مقام دوم، رم در مرحله پلی‌آف مقابل یکی از تیم‌هایی که در گروه‌های لیگ قهرمانان اروپا سوم شده است، دیدار خواهد کرد.

مورینیو به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: ما موقعیت‌های مهمی‌ داشتیم، اما شروع نیمه دوم ضعیف بودیم. حیف است که در نیمه دوم در رختکن ما دوربین نداشته باشید چون هر بار به آنها می‌گویم که حریفانی که در خانه برابر ما عقب هستند با تمام توان خواهند جنگید. باز هم ما در نگرش خود، در تفسیری که از این مسابقه داشتیم، سطحی نگر بودیم. ما به مرحله پلی‌آف دیگری می‌رویم و بازی برابر تیمی‌ که از لیگ قهرمانان حذف می‌شود دشوار خواهد بود. این دو بازی اروپایی دیگر است و یکی از آنها در ورزشگاه المپیکو با هواداران زیاد برگزار خواهد شد.

او در بخش بعدی گفت: کریستانته امروز مجبور شد به عنوان یک مدافع میانی بازی کند چون جیانلوکا مانچینی آماده نبود و کریس اسمالینگ و ماراش کومبولا غایب هستند. اکنون ایوان ندیکا نیز برای بازی آخر گروه محروم است. متأسفانه، ما فقط یک کریستانته داریم. او الگوی بزرگی برای دیگران است چون با تمرکز فوق العاده‌ای بازی می‌کند.

از مورینیو پرسیده شد که آیا برخی از آن بازیکنان ناامیدکننده بهای این کار را خواهند پرداخت و او اعتراف کرد که این اتفاق نخواهد افتاد چون بازیکنان زیادی در رم نیستند. او درباره این موضوع افزود: گواردیولا می‌تواند این کار را انجام دهد، اگر از یکی راضی نباشد، خداحافظی می‌کند، او را بیرون می‌کند و شخص دیگری را انتخاب می‌کند. من نمی‌توانم این کار را اینجا انجام دهم. من فقط می‌توانم سعی کنم هر روز در تمرینات بازیکنانم را بهتر کنم تا بهترین نتیجه را از این گروه بگیرم.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه