هفته سوم لیگ برتر زنان با چندین مهمان ویژه

دیدار خاتون و پیکان از سری مسابقات هفته سوم لیگ برتر زنان، مهمان‌های ویژه ای داشت.

 به گزارش جهان مانا ، هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال زنان درحالی امروز از ساعت 13 با انجام 5 دیدار به طور همزمان آغاز شد که در یکی از مهمترین دیدارهای این هفته، خاتون بم، قهرمان 9 دوره لیگ برتر زنان در تهران مهمان پیکان تهران بود. اما یکی از تصاویر ثبت شده این دیدار مربوط به حضور مهمانان ویژه این دیدار بود.

مریم منظمی به عنوان نایب رئیس زنان در فدراسیون فوتبال به همراه مریم آزمون سرمربی تیم ملی زنان و شادی مهینی سرمربی تیم ملی نوجوانان دختران، ازجمله مهمانان ویژه این دیدار بودند که این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کردند.

خاتون بم1`

ضمن اینکه در نیمه دوم این مسابقه جمعی از بازیکنان تیم مردان پیکان نیز با حضور در جایگاه ویژه به تماشای دیدار تیم دختران این باشگاه نشستند. ایمان اکبری، منصور باقری، جواد آزاده، سامان نریمان جهان، مهرداد بایرامی و محمد اصلانی، بازیکنان تیم فوتبال مردان پیکان هستند که این مسابقه را از نزدیک تماشا می‌کردند.

نکته جالب توجه این بود که این بازیکنان در دقایقی از این مسابقه و پس از تماشای گل‌های تماشایی بازیکنان خاتون، با شوخی به یکدیگر می‌گفتند که آن‌ها نمی‌توانند چنین توپ‌هایی را وارد دروازه حریفان کنند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه