پرسپولیس لایق صعود به مرحله بعد آسیاست/ جذب مهاجم ضروری است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شک ندارم حضور طرفدار در بازی با الدحیل توان این تیم را بالا می برد.

به گزارش جهان مانا ، محمد برزگر درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا که نیاز به کسب پیروزی مقابل الدحیل قطر برای افزایش شانس صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها دارد گفت: هر شخصی فوتبال پرسپولیس در این ماه‌های اخیر را پیگیر بوده باشد متوجه نوسان در نتیجه‌گیری و حتی عملکرد فنی نیز می‌شود. این موضوع برای هر باشگاهی اتفاق می‌افتد اما باید ریشه‌یابی شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تأثیر مشکلات مدیریتی روی نتایج هفته‌های گذشته این تیم تاکید کرد: قطعا یک تیم شامل مدیر تا مسئول رسیدگی به تورهای محل تمرین می‌شود. هیچ چیز از همدیگر جدا نیست. هرکس وظیفه‌ای مشخص دارد که باید به آن رسیدگی کند. شما نمی‌توانید زنجیره موفقیت را نادیده بگیرید. هر فردی در هر جایگاهی باید به فکر آرامش رختکن تیم باشد. همه چیز به بازیکنی که گل می‌زند ختم می‌شود اما باید همان بازیکن و هم تیمی‌هایش آرامش روحی و روانی و بی دغدغه‌ای داشته باشند تا بازدهی کامل از خود نشان دهند.

برزگر درباره ضعف گلزنی پرسپولیس یادآور شد: مشکلی که از ابتدای فصل کاملا واضح بود مساله گلزنی تیم در بازی‌هایی است که همه چیز در هم پیچیده شده است. قطعا نیاز به جذب مهاجم در این تیم وجود دارد اما تا همان موقع هم بازی‌های خیلی حساسی وجود دارد که پرسپولیس باید با توان فعلی‌اش مشکل گلزنی را حل کند.

او درباره تأثیر حضور پررنگ طرفداران پرسپولیس برای بازی با الدحیل تصریح کرد: شک ندارم توان پرسپولیس بالاتر از حد انتظار خواهد بود. روزهای مهم این تیم باید با حضور تماشاگر و حمایت تک تک کسانی که این تیم را دوست دارند پشت سر گذاشته شود. من مطمئنم اگر حمایت طرفداران در این بازی باشد پرسپولیس موفق به پیروزی مقابل الدحیل می‌شود و با همین برد هم می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند. این تیم لایق صعود به مرحله بعدی است.

برزگر در پایان خاطرنشان کرد: اتحاد در تیم‌های پر طرفدار رمز موفقیت است. قطعا همین تیم‌ها مشکلات مالی گسترده ای هم دارند اما وقتی رابطه صحیحی بین ارکان باشگاه و بازیکن و مربی با هوادار باشد قطعا نتیجه خوب هم حاصل خواهد شد.

 

منبع: مهر
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار