پست کنایه‌آمیز استقلال پس از حذف پرسپولیس + عکس

باشگاه استقلال بعد از حذف پرسپولیس از آسیا پستی جالحذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا بعد از شکست مقابل الدحیل قطر اتفاقی نبود که بشود به راحتی آن را پیش‌بینی کرد. بعد از برگزاری یک مسابقه پراتفاق و جذاب اما پرسپولیس مقابل الدحیل قطر شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.ب را در صفحه رسمی خود منتشر کرد.

به گزارش جهان مانا ، نکته قابل توجه پست صفحه رسمی باشگاه استقلال دقایقی بعد از حذف پرسپولیس از آسیا بود! باشگاه استقلال تصویری از شادی بازیکنان و روحیه بالای آنها در تمرین عصر سه شنبه را روی رسانه‌های رسمی خود منتشر کردند که چنین موضوعی امری عادی به نظر می‌رسد.

 

اتفاق عجیب اما کپشنی است که باشگاه استقلال برای این تصویر انتخاب کرده است. در شرایطی که باشگاه استقلال خیلی کم پیش می‌آید از نماد دو ستاره در کپشن پست‌های خود در فضای مجازی استفاده کند، زیر پستی که دقایقی بعد از حذف پرسپولیس منتشر کرد، دو ستاره طلایی رنگ را گذاشت و عبارت «Team» را همراه با قلب آبی رنگ کنار آن قرار داد.

استقلالی‌ها همواره به دو ستاره روی پیراهن خود که به خاطر کسب دو عنوان قهرمانی در آسیا است، می‌بالند و البته که در کری‌های فوتبالی برای طرفداران پرسپولیس اینکه سرخ‌پوشان هیچ وقت قهرمان قاره نشده‌اند را به زبان می‌آورند.

اینکه دقایقی بعد از شکست پرسپولیس و حذف این تیم از آسیا در شرایطی که آبی‌پوشان به خاطر مشکلات اداری و مالی نتوانستند به لیگ قهرمانان راه پیدا کنند، به رخ کشیدن دو ستاره نشات گرفته از قهرمانی‌های آسیا توسط باشگاه استقلال اتفاقی جالب به نظر می‌رسد که بی‌شک بازتاب‌های گسترده‌ای در فضای مجازی خواهد داشت.

 

دیدگاه
آخرین اخبار
بازار