بحران دفاع بایرن کمتر شد: یکی از مصدومان رسید!

ماتیاس دلیخت، مدافع بایرن مونیخ، امروز توانست تمرینات سبکی را روی چمن شروع کند.

به گزارش جهان مانا ، تیم بایرن مونیخ از ابتدای فصل جاری در مقاطع مختلفی، با بحران کمبود مدافع به دلیل مصدومیت مواجه شد. در حال حاضر نصیر مزراوی، دایو اوپامکانو، طارق بوخمان و ماتیاس دلیخت مصدوم هستند و تیم مونیخی در فکر جذب مدافع در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه است تا بتواند این مشکل را حل کند و از بروز بحران مشابهی در ادامه فصل جلوگیری کند.

حالا خبرهای خوب از باشگاه بایرن حاکی از آن است که ماتیاس دلیخت و نصیر مزراوی هر دو اولین جلسات تمرین روی چمن خود را انجام داده‌اند. مزراوی مدتی کوتاه در زمین بوده اما دلیخت توانسته تمرینات خود را با توپ هم از سر بگیرد و پاس، دریبل و دوی سرعت را با حداکثر توان در زمین نشان دهد، که این امید را به این ستاره هلندی می‌دهد که بتواند قبل از پایان سال میلادی برای بایرن به میادین برگردد. اخیرا مانوئل نویر هم بعد از مصدومیتی طولانی به طور کامل ریکاوری کرده و موفق شده تا به برای بایرن به زمین برود و بایرنی‌ها به جز در خط دفاعی، در آستانه نیم فصل مصدومان دیگری ندارند.

بایرن مونیخ با 10 برد و 2 تساوی با یک بازی کمتر نسبت به لورکوزن صدرنشین می‌تواند در صورت برد خارج از خانه مقابل فرانکفورت در روز شنبه هفته آینده، به صدر جدول بوندسلیگا صعود کند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه