عنایتی: نباید مقابل ذوب‌آهن اشتباه کنیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: نباید مقابل تیم ذوب‌آهن اشتباه کنیم.

به گزارش جهان مانا ، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از مسابقه با ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: با تیمی بازی داریم که ساختار خوبی دارد و همیشه قرص و محکم بوده است. امسال هم با ربیعی شرایطی بهتری در جدول دارد. آنها جزو مدعیان بوده و بازی با ذوب‌آهن سخت است اما می‌خواهیم با دست پر از زمین خارج شویم. در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. از لحاظ روحی برای این دیدار آماده‌ایم.

او ادامه داد: بازی‌کردن با ذوب‌آهن این مدلی سخت است زیرا تاکتیک‌های متنوعی دارند و یکی از آنها پرتاب‌های بلند است که در هر بازی بالای ۱۵ بار این اتفاق می‌افتد. نباید مقابل این تیم اشتباه کنیم و باید از اشتباه حریف استفاده کنیم تا دست پر از میدان بیرون بیاییم.

سرمربی پیکان با بیان اینکه این تیم در ۱۰ هفته گذشته تنها یک برد به دست آورده است، افزود: با واقعیت جلو می‌رویم. این صحبتی هم که شد تنها مختص تیم ما نبوده است. تیم‌هایی زیادی مشابه ما هستند و باید بگویم جدول لیگ امسال شرایط پیچیده‌ای دارد. الان نمی‌توانیم بگوییم کدام تیم بهتر است و باید منتظر نیم‌فصل بمانیم. در گذشته داشته‌ایم تیم‌هایی را که در صدر جدول بوده‌اند اما در پایان فصل به لیگ‌های پایین‌تر سقوط کرده‌اند. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. بازیکنان جوان و با کیفیتی داریم و می‌دانیم کار سختی داریم. جوانگرایی هزینه دارد. در نیم‌فصل تیم را تقویت خواهیم کرد. چند بازیکن آسیب‌دیده داریم و این در بدو ورود بنده اتفاق بدی بود.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه