کاپیتان پرسپولیس دست در گردن مربی جنجالی استقلال! + عکس

در حالی که پرسپولیسی‌ها روی قرارداد مربی استقلال دست گذاشته اند و مسئله جنجالی شده است، کاپیتانه اسبق پرسپولیس عکس ویژه‌ای را از خودش در کنار او منتشر کرد.

به گزارش جهان مانا ، این روزها دوباره ماجرای قرارداد مهدی هاشمی نسب از طرف کانال‌ها و صفحات منصوب به هواداران پرسپولیس مطرح شده و می‌گویند پیرامون ادعای کسر امتیاز مطرح شده از استقلال و تخلف آنها در مورد قضیه سقف بودجه، داستان هاشمی نسب هم یکی از مواردی است که به طور جدی پیگیری می‌شود و فکت‌هایی در مورد آن به کمیته انضباطی ارائه شده است. در این میان اما احمدرضا عابدزاده کاپیتان ماندگار پرسپولیس و تیم ملی صبح جمعه عکس خیلی خاصی را در فضای مجازی منتشر کرد.

او عکسی از تیم پرسپولیس در اواسط دهه ۷۰ رو کرد که عابدزاده در آن دست در گردن مهدی هاشمی نسب، مربی جنجالی این روزهای استقلال انداخته و مقابل دوربین عکاسان ژست گرفته است. نکته جالب توجه دیگر اینکه مجید نامجو مطلق، هافبک خوش تکنیک تیم ملی که سابقه حضور در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را دارد و در مقطعی حتی سرمربی استقلال شد نیز در عکس مذکور حاضر بوده و کنار دست هاشمی نسب ایستاده است تا جمع بازیکنانی که سابقه حضور در استقلال و پرسپولیس را داشته‌اند، جمع شود.

احمدرضا عابدزاده

دیدگاه