الهلال باز هم برد !

تیم فوق العاده آماده الهلال توانست به شانزدهمین پیروزی متوالی خود در تمامی مسابقات دست یابد.

به گزارش جهان مانا ،تکراری ترین اتفاق این روزهای فوتبال عربستان، پیروزی های پیاپی و سریالی الهلال است. در دیداری از هفته شانزدهم رقابت های لیگ حرفه ای موسوم به دوری روشن، الهلال میهمان الطائی بود و موفق شد با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

سالم الدوسری چراغ اول را برای الهلال روشن کرد. روی حرکت سلمان الفرج از سمت راست و ارسال این بازیکن به روی دروازه، مرد سال آسیا توانست با یک ضربه روی پای دیدنی، گل نخست بازی را برای تیمش به ثمر برساند.

الهلال عربستان

الهلال توانست در دقیقه 30 به گل دوم دست پیدا کند. ضربه میتروویچ به دست مدافع الطائی برخورد کرد و داور یک ضربه پنالتی برای آبی پوشان اعلام کرد که خود میتروویچ پشت توپ ایستاد و آن را برخلاف جهت حرکت دروازه بان حریف، وارد دروازه کرد.

در ادامه روبن نوس موفق شد با یک شلیک تماشایی از پشت محوطه جریمه، یک گل زیبا را وارد دروازه الطائی کند اما از آنجایی که چند ثانیه قبل از گل، یکی از بازیکنان الهلال در آفساید قرار داشت، این گل مردود اعلام شد.

الطائی در وقت های تلف شده نیمه نخست یکی از گل ها را جبران کرد. یاسین بونو چند متری از دروازه اش بیرون آمد و روی خط محوطه 6 قدم حضور داشت. طارق عبدالله از این فرصت استفاده کرد و با یک شوت دیدنی، دروازه الهلال را باز کرد تا بازی 2 بر یک شود.

الهلال می توانست در دقیقه 57 به گل سوم برسد. ارسال روبن نوس از سمت راست به روی دروازه، با ضربه الکساندر میتروویچ همراه شد که توپ او به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت نیز شلیک محکم سالم الدوسری را سنگربان الطائی راهی کرنر کرد.

الهلال عربستان

در نهایت الهلال موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد الطائی عبور کرده و به روند فوق العاده خود ادامه دهد. این شانزدهمین پیروزی متوالی تیم ژرژ ژسوس در تمامی رقابت های بود. آبی های ریاض با این برد 44 امتیازی شده و با اقتدار به روند خوب خود ادامه دادند

 

منبع: ورزش3
دیدگاه