ستاره پاری سن ژرمن به دادگاه رفت

اشرف حکیمی، مدافع پاری سن ژرمن، 9 ماه پس از تحقیقات پلیس درباره اتهام تجاوز به یک زن در دادگاه حضور یافت.

به گزارش جهان مانا ، اشرف حکیمی امروز به دلایل شخصی با پاری سن ژرمن تمرین نکرد اما برای بازی فردا مقابل نانت در دسترس خواهد بود.

لوئیس انریکه در کنفرانس مطبوعاتی این موضوع را تایید کرد: "غیبت او به دلیل مسائل شخصی است، او خیلی خوب کار می‌کند و فردا برای بازی در دسترس خواهد بود. قصد ندارم در مورد این موضوع اظهار نظر کنم، هیچ چیز جدی یا قابل تردیدی در مورد حضور او در مقابل نانت وجود ندارد."

سوال خاصی از انریکه وجود نداشت اما دقیقا منظور سرمربی اسپانیایی چه بود؟ به گفته رسانه‌های فرانسوی، این مدافع مراکشی در رابطه با کیفرخواست پرونده اتهام تجاوز در دادگاه حضور یافت.

بازیکن سابق اینتر همچنان اتهامات را رد می‌کند و امروز در دادگاه با زن 24 ساله‌ای که به او اتهام تجاوز زده بود، رو به رو شد.

این زن به ایستگاه پلیس در وال-دو-مارن اعلام کرد بود که در شامگاه 25 فوریه، در آستانه بازی با مارسی، از سوی این بازیکن مورد تجاوز قرار گرفته بود.

پس از همین اتهام تحقیقات پلیس آزاد شد و پرونده حکیمی در دادگاه باز شد. او پس از 9 ماه در دادگاه حضور یافته و هنوز اخبار دقیقی درباره روند جلسات و حکم احتمالی او وجود ندارد.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه