ترنت الکساندرآرنولد : صلاح در تاریخ فوتبال می‌ماند!

ترنت الکساندرآرنولد، ستاره لیورپول، معتقد است که محمد صلاح پس از بازنشستگی، به خاطر چیزی بیشتر از گل‌ها و پاس‌های باورنکردنی‌اش به یاد خواهد ماند.

به گزارش جهان مانا ، صلاح دویستمین گل خود را برای لیورپول و صد و پنجاهمین گل خود در لیگ برتر را با گل تساوی مقابل کریستال پالاس به ثمر رساند تا به قرمزها کمک کند هفته گذشته 2-1 در لیگ بتر پیروز شوند. تنها سه بازیکن دیگر برای لیورپول بیش از دویست گل زده اند، اما الکساندر آرنولد احساس می‌کند در مورد صلاح، چیزی بیشتر از گلزنی ارزشمند است.

این مدافع راست در گفت‌وگو با بین اسپورت گفت: "احتمالاً مردم هر روز رفتار او را می‌بینند، کارهایی که انجام می‌دهد، نحوه اعمال او در بازی و احترامی که برای فوتبال قائل است می‌بینند؛ دلیلی واقعی برای آنچه او به دست آورده است.

گل‌ها، پاس گل‌ها و آمار همیشه خودشان صحبت می‌کنند، اما وقتی به اندازه کافی بزرگ و خوش‌شانس باشم که بچه‌ها و نوه‌هایم داشته باشم، گل‌ها و پاس‌های گل‌ها و پاس‌های او نیست که نشانشان خواهم داد، روش و منشی است که او در زمین دارد. شخصیتش که الهام بخش بازیکنان اطرافش شده است.

محمد صلاح

او حرفه‌ای‌ترین بازیکنی است که من به اندازه کافی این افتخار را داشته‌ام که بتوانم در کنار او بازی کنم. او سختکوش‌ترین و فداکارترین بازیکن برای فوتبال است. این اتفاق یک شبه برای او رخ نداده است، او بسیار سخت کار کرده است و پاداش‌های آن را درو می‌کند. او کسی است که به خاطر دستاوردهایش در تاریخ باشگاه، لیگ و احتمالاً فوتبال همیشه خواهد ماند."

صلاح با 11 گل در 16 بازی، بهترین گلزن این فصل لیگ برتر است. او با هفت پاس گل به طور مشترک در صدر جدول پاس گل لیگ نیز قرار دارد. ملی پوش مصری در این فصل نیز سه بار در لیگ اروپا موفق به گلزنی شده است. صلاح که از لیست تیم لیورپول برای رویارویی با رویال یونیون سن ژیلواز در لیگ اروپا در روز پنجشنبه کنار گذاشته شده است، یکشنبه آینده در آنفیلد، مقابل منچستریونایتد بعد از استراحت به میادین بازخواهد گشت.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه