مجیدی: من خاطرات زیبایی از این تیم دارم

فرهاد مجیدی ضمن تمجید از قدرت الوصل، از انگیزه شاگردانش برای این مسابقه سخن گفت.

به گزارش جهان مانا ، اتحاد کلباء روز شنبه در دیداری مهم از هفته یازدهم رقابت های ادنوک لیگ امارات به مصاف الوصل می رود. این یک دیدار بسیار سخت و دشوار برای شاگردان مجیدی خواهد بود چرا که تیم میزبان، صدرنشین فعلی ادنوک لیگ و مدعی قهرمانی است.

ببرها هفته قبل موفق شدند العین رده دومی را با تساوی 2 – 2 متوقف کنند و باعث سقوط آنها به رده سوم شدند و حالا باید روز شنبه به مصاف الوصلی بروند که فرهاد مجیدی سابقه روزهای درخشانی را با لباس این تیم دارد.

 الاتحاد کلبا - فرهاد مجیدی

سرمربی ایرانی کلباء در نشست خبری پیش از بازی به این موضوع اشاره کرد و گفت:️ اول از همه خوشحالم که دوباره در ورزشگاه باشگاه الوصل خواهم بود. من خاطرات زیبایی از حضور در این تیم دارم.

مجیدی در ادامه با تمجید از قدرت الوصل گفت: همه می‌دانند که مقابل صدرنشین لیگ قرار خواهیم گرفت. تیم در همه خطوط تیم یکپارچه محسوب می‌شوند.

او با اشاره به روحیه بالای شاگردانش گفت: از طرفی بازیکنان ما تمایل و انگیزه زیادی برای انجام این مسابقه دارند و همه بازیکنان برای این بازی آماده هستند به جز دنیل بسا که از مصدومیت رنج می برد.

مجیدی در پایان گفت: در تمرینات این هفته بر اهمیت عملکرد و تمرکز بالا تاکید کردیم. امیدوارم یک مسابقه عالی ارائه کنیم که هواداران دو تیم از آن لذت ببرند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه