تاثیر ابطال پاداش جام جهانی بر نمایش پرسپولیس

ساعتی قبل از شروع بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان خبر آمد دیوان عدالت اداری مجوز ورود یک دستگاه خودرو برای ملی پوشان را لغو کرده است.

به گزارش جهان مانا ، سه ساعتی قبل از شروع دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان ملی ‌پوشان فوتبال ایران با خبری شوکه کننده مواجه شدند که حکایت از لغو  مجوز واردات خودرو  داشت که بعد از جام جهانی به بازیکنان تیم ملی داده بودند.

به نظر می رسد این خبر در عملکرد کیفی برخی ملی پوشان پرسپولیس در اهواز تاثیر منفی گذاشت چرا که نه بیرانوند نه کنعانی زادگان  حتی مهدی ترابی عملکرد خوبی در این میدان بر جای نگذاشتند.

بیرانوند در مسابقه ای دو گل خورد که می توان روی هر دو صحنه تا حدودی او را مقصر دانست  ضمن اینکه کنعانی هم مثل سایر مدافعان تیمش روز خوبی پست سر نگذاشت.مهدی ترابی هم با وجود ارسال‌ها و پاس‌هایی که داد در نهایت روز موفقی را پست سر نگذاشت .

هر چند شرایط مسابقه در اهواز غیر طبیعی بود و زمین ناهموار شرایط برگزاری بازی باکیفیت را به بازیکنان پرسپولیس نمی داد اما عملکرد  بازیکنان ملی پوش پرسپولیس بخصوص در فاز دفاعی چندان جالب نبود.

نکته اینکه کنعانی زادگان بازیکنی بود که مساله واردات خودروی ملی پوشان در مصاحبه تلویزیونی اش را بولد کرد و با واکنش دیگر ورزشکاران رشته‌های مختلف همراه شد و شاید بقیه ملی پوشان کنعانی را در لغو این امتیاز سودآور مقصر بدانند!

 

منبع: ورزش3
دیدگاه