اولین دستیار «آلکارز» در نساجی مشخص شد

سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی، نخستین دستیار خود در این تیم را مشخص کرد.

به گزارش جهان مانا ، «لوکاس آلکارز» سرمربی اسپانیایی و جدید تیم فوتبال نساجی، تا کمتر از یک هفته دیگر برای هدایت این تیم وارد ایران خواهد شد و تمرینات این تیم را برای ادامه مسابقات لیگ برتر زیر نظر خواهد گرفت.

این مربی اسپانیایی سابقه هدایت تیم‌های گرانادا، آلمریا، الچه، لوانته و تیم ملی الجزایر را در کارنامه خود دارد. آلکارز برای حضور در نساجی یک مربی اسپانیایی به نام «ژسوس کاناداس» را همراه خود به ایران خواهد آورد.

کاناداس متولد سال ۱۹۸۴ است و از زمان هدایت آلکارز در تیم لوانته همراه با این مربی بوده و سابقه نشستن روی نیمکت تیم‌هایی از جمله، آلمریا و تیم ملی الجزایر را در کارنامه خود دارد و در جدیدترین چالش خود همراه با این مربی به ایران خواهد آمد تا تجربیات خود را در تیم نساجی پیاده سازی کنند.

نساجی تا پایان نیم فصل اول ۳ دیدار با تیم‌های هوادار، پرسپولیس و فولاد خواهد داشت که کادرفنی جدید و اسپانیایی این تیم در دیدار برابر هوادار که روز یکشنبه ۳ دی خواهد بود حضور نخواهد داشت و اگر شرایط مهیا باشد آنها در اولین رویارویی خود با یک تیم ایرانی روز پنج‌شنبه ۷ دی در ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس در دیداری معوقه از هفته یازدهم خواهند بود.

 

منبع: مهر
دیدگاه