اردوی ژاپن برای جام ملتهای آسیا آغاز شد

تیم ملی ژاپن به منظور حضوری پرقدرت در جام ملت‌های آسیا، اردوی خود را برپا کرده است.

به گزارش جهان مانا ، کمتر از ۲۰ روز دیگر مسابقات جام ملت‌های آسیا به میزبانی کشور قطر آغاز می‌شود و تیم ملی ژاپن به عنوان مدعی نخست قهرمانی پروژه خود را به منظور قهرمانی در آسیا از مدت‌ها پیش آغاز کرده است.

موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن پیش از شروع مسابقات تصمیم گرفت تا همراه با بازیکنان لیگ داخلی به منظور بررسی وضعیت آنها در دیداری دوستانه با تایلند دیدار کند.

موریاسو در گفتگو با رسانه رسمی فدراسیون فوتبال ژاپن گفت: سپاسگزار و خوشحال هستم که قرار است در شروع سال میلادی جدید به مستطیل سبز برگردیم. ما برای مسابقه مقابل تایلند به خوبی آماده خواهیم شد، پیروزی در این بازی را جشن می‌گیریم تا سال جدید را به خوبی آغاز کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: همه مسابقات برای ما رسمی هستند. بنابراین ما تمام تلاش خود را برای پیروزی در هر بازی و توسعه تاکتیک های مختلف انجام خواهیم داد. من می‌‌خواهم سعی کنم تیم خودم را پرورش دهم و بازیکنان مختلفی را آزمایش کنم.

ژاپن در سال ۲۰۲۳ اتفاقات بسیار شیرینی را تجربه کرد و به غیر از تساوی با اروگوئه و شکست مقابل کلمبیا، تمامی دیدار های خود را با حداقل چهار گل زده به پیروزی رساند.

سامورایی‌ها بعد از تایلند هم با اردن دیدار می‌کنند و در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ابتدا با ویتنام، سپس با عراق و در اخر با اندونزی رودررو می‌شوند و در این بین، بالا بودن انتظارات از آبی‌پوشان تنها موضوعی است که می‌تواند آرامش اردوی ژاپن را بر هم بزند.

 

منبع: ورزش3
دیدگاه