پرسپولیس با جذب چند بازیکن کلیدی به کورس قهرمانی بازمی‌گردد

بازیکن پیشین پرسپولیس معتقد است که با توجه به بازی‌های زیادی که تا پایان فصل باقی مانده این احتمال و شانس وجود دارد که شرایط این تیم تغییر کند و مجددا به عنوان یک مدعی خیلی قوی خود را برای قهرمانی لیگ مطرح کند.

 

به گزارش جهان مانا ، فرزاد آشوبی بازیکن پیشین پرسپولیس، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس در بازی برابر شمس آذر اظهار کرد: با وجود فاصله‌ای که برای پرسپولیس با صدر جدول ایجاد شده بود قبل از این بازی نیز تاکید کرده بودم که با توجه به بازی‌های زیادی که تا پایان فصل باقی مانده این احتمال و شانس وجود دارد که شرایط پرسپولیس تغییر کند و مجددا به عنوان یک مدعی خیلی قوی خود را برای قهرمانی لیگ مطرح کند که به اعتقاد من این مساله خیلی زود اتفاق افتاد. شکست سپاهان و تساوی استقلال برابر گل گهر همه اینها نشان می‌دهد که تغییر شرایط پرسپولیس دور از دسترس نیست. البته این امر زمانی محقق می‌شود که پرسپولیس مسیر خود را به شکل قوی ادامه دهد و در نیم فصل با جذب بازیکن خود را تقویت کند.

وی با بیان اینکه «پرسپولیس در ۲ یا ۳ پست نیاز به جذب بازیکن دارد،» افزود: در حال حاضر پرسپولیس چند بازیکن کلیدی و شاخص خود را از جمله پور علی گنجی و یاسین سلمانی به مدت طولاتی در اختیار ندارد و فکر می‌کنم حداقل ۳ تا ۴ ماه زمان ببرد که دوباره در شرایط بازی قرار بگیرند بنابراین در نیم فصل دوم باید چند بازیکن خوب و کلیدی جذب کند تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد.

این بازیکن پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که «آیا حریفان دست یحیی گل‌محمدی را خوانده‌اند؟» اظهار کرد: تصور نمی‌کنم این گونه باشد تیم‌های بزرگ سبک و فلسفه خود را دارند و با همان سبک و فلسفه سعی می‌کنند حریفان را شکست دهند و مسیر را ادامه می دهند. پرسپولیس سال‌هاست که با همین سیستم بازی می‌کند و نتیجه می‌گیرد. در حقیقت کیفیت بازیکنان است که وضعیت یک تیم را برای برد یا پیروزی تعیین می‌کند.

آشوبی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس با توجه به سبک بازی این تیم و توانایی یحیی می‌تواند در نیم‌فصل دوم با تقویت و خرید بازیکنان جدید، باز هم در قامت مدعی قهرمانی ظاهر شود؟ گفت: پرسپولیس این شانس را دارد که با تغییر شرایط و جذب چند بازیکن کلیدی جایگاه خود را در جدول تغییر دهد و باز هم در قامت قهرمانی قرار بگیرد. قطعا پرسپولیس می‌تواند در ادامه لیگ موفق‌تر عمل کند و همیشه این موضوع را ثابت کرده است. پرسپولیس در حال حاضر نیز بازیکنان خوبی در اختیار دارد اما برای رقابت در ۲ جام باید تقویت شود.

بازیکن پیشین پرسپولیس همچنین گفت: بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و اتفاقات زیادی برای تیم‌ها می‌تواند رقم بخورد، بنابراین پرسپولیس برای اینکه بتواند خود را به صدر جدول نزدیک کند و خود را به عنوان مدعی مطرح کند، باید قدر امتیازاتی را که می‌گیرد به خوبی بداند و به راحتی امتیاز از دست ندهد.

آشوبی در پایان افزود: پرسپولیس باید در خط دفاع، میانی و حتی مهاجم چند بازیکن جذب کند؛ بازیکنانی که کیفیت و سطح بالایی داشته باشند و به رشد تیم کمک کنند.

 

منبع: ايسنا
دیدگاه
آخرین اخبار
بازار